Cizur Menor - Reisverslag uit Cizur Menor, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Cizur Menor - Reisverslag uit Cizur Menor, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Cizur Menor

Door: josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

14 Mei 2013 | Spanje, Cizur Menor

Hallo allemaal

Hier is ze weer, effe gauw want ik ben moe en ga zo naar bed.
Vandaag van Zubiri naar Pamplona gelopen.
Was een mooie etape, niet al te veel bergen.
En gelukkig was iemand op het idee gekomen om een cafe te beginnen onderweg, anders had ik tot Pamplona geen koffie gehad.
En dat is smorgens toch wel lekker. In Pamplona zou ik Nicolas weer zien.
Nou ik heb allang niet meer iemand zo blij gezien om mij te zien.
We hebben samen met Elke koffie gedronken (een Duitse).
Zij stopte in pamplona, daarna zijn we met zijn tweeen door gelopen naar Cizur Menor. Dat is wel lekker want dan is het morgen maar 20 km naar Puenta la Reina, en daar zit een berg in. Ik heb de laatste dagen fijn gelopen, fijn alleen. Maar nu ist ook fijn om Nicolas weer te zien.
Wel ga ik mijn eigen gang de komende tijd.
Ohja int kort, de laatste dagen was het weer wel redelijk, 15 graden.
Maar de komende dagen geven ze regen aan.
Nu hou ik er mee op want de centjes zijn bijna op.
Lieve groet

Josefine

  • 14 Mei 2013 - 21:35

    John Henselmans:

    Als je dit leest (morgen, woensdag) heb je waarschijnlijk een behoorlijk natte en koude dag achter de rug. Het verschil met dinsdag zal heel groot zijn. En je moet ook nog eens de zeer winderige Puerto del Perdon (met het bekende pelgrimkunstwerk op de top!) passeren .DAT WORDT NIET GEMAKKELIJK!
    Het leven van de pelgrim gaat niet altijd over rozen, zullen we maar zeggen.
    Kleine troost: Donderdag is het droog en weer een stuk aangenamer om te lopen.

    Groeten en houd goede moed !!!!!!!
    John

  • 14 Mei 2013 - 22:06

    Anja :

    He Fientje ,

    Geniet van de kleine simpele momenten.....alles heeft een doel ....je bent een kanjer ,en je doet het toch maar .
    ben supertrots op je .....ik blijf je positieve

  • 14 Mei 2013 - 22:06

    Anja :

    Energie sturen ......komt zeker goed ,

    Dikke knuff Anja

  • 15 Mei 2013 - 00:13

    Karel:

    Hoi Josefine.
    Ga de uitdaging van Puerto del Perdon gerust aan, want het is er erg mooi. Geniet van je tocht en van jezelf.

  • 15 Mei 2013 - 00:33

    Cor & Ria:

    Hoi Josefine ,

    Ga ervoor en geniet ervan laat je gevoel maar gaan het lopen gaat dan veel beter, maar kijk wel om je heen
    en geniet van alle mooie momenten niemand neemt dat weer af.
    Ik ben er geslaagd ik heb een nieuwe voorzitter.
    Josefine wij denken aan je en het kaarsje brand op zunne tijd en het gaat lukken.
    Zet tum op, maar eigenlijk wisten wij dat al,
    Wij zijn trots op je en je gaat nogal eens over de tong,zoals wij dat noemen maar dan in ten goede natuurlijk.
    Het gaat je goed.
    Cor & ria.


  • 15 Mei 2013 - 09:43

    Jeanne:

    Hoi Fien,
    Humor heb je ook nog....gelukkig!!
    En voor het weer hoef je ook niet naar Spanje te gaan....zelfde als hier...NIKS dus.
    Maar we hebben geduld,komt allemaal 'n keer goed.Nou Fien,maak er weer een fijne dag van morgen!
    Lieve groet Jeanne en JB

  • 15 Mei 2013 - 09:55

    W V Mierlo:

    Hoi Fien,

    Jammer van de regen.
    Wel weer leuk dat je nicolas weer ontmoet hebt.

    Zet hem op.
    Groetjes wim en willy.

  • 15 Mei 2013 - 19:37

    Piet En Antje:

    Hoi Josefine,
    Wat lijken de contacten onderweg toch gemakkelijk te verlopen, heel anders dan in het dagelijkse leven. Komt dit omdat we op de camino allemaal met hetzelfde bezig zijn? Maakt ook niet uit, geniet en groei ervan. Maar volg wel je eigen pad!
    Lieve pelgrimsgroeten van,
    Piet en Antje

  • 17 Mei 2013 - 20:32

    Fred Vliegen "de Schoenen Van Stjpdp":

    Fijn om te horen dat je weer een oude bekende heb getroffen.
    ik vond het erg leuk om jouw te ontmoeten in st. jean.
    ik wens je heel veel succes, en vooral goed. ik ben vandaag aangekomen in Santo Domingo de la Calzade.
    Het weer is slecht, veel regen en de wegen zijn verandrrd in een grote modderbad.
    Zondag hoop ik in Burgos asn te komen.
    Succes Josefien

  • 19 Mei 2013 - 12:31

    Anja :

    Lieve Fien .

    Ik denk aan je .



    nbijncv 2fv1654gvffnbkunldxv dx02b3
    fdvcszdbvkjbfn20gbfv0n.gbvnfb0cfgvg"fgbnblbf.dfmnb25b13b13
    x12166
    tkujlkhuijlhpij52jbt46
    f16njkbvjcgvhjbvkhkb316
    vgkuhkijihlb21
    1

    bhufhgkghkuhkgkg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 239681

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: