Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Zubiri

Door: Josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

13 Mei 2013 | Spanje, Zubiri

Hallo allemaal

Daar ben ik alweer. Gister een zware dag gehad en dat merk ik vandaag wel.
Gisteravond wat te lang wakker gebleven, ik moest mijn dagboek nog bijwerken. Dus was het tegen 22:00 uur eer ik ging slapen.
En om 6:00 uur ging het licht weer aan in de fabriek.
Mooi hoor de nieuwe herberg in Roncevalles, maar net een fabriek.
Ik lag op de tweede verdieping, net een trein allemaal aparte hokjes met 4 bedden maar dan met alleen een schot er tussen.
Wel hele goede bedden.
Vanmorge op mijn gemak op gestaan en thee gemaakt in de magnetron.
En dat lekker met een broodje ei van L esprit. Om 7:30 uur was ik weg, Ria heeft me uitgezwaaid. In Burgette was ik al toe aan koffie en wat te eten. Ik heb gister op de pyreneen een kou gevat en dan heb ik altijd meer honger. Daarna verder gelopen naar Biscarrette, daar hebben Istvan en Barbera een pension voor pelgrims. En ik moest langs komen voor koffie. Het pension is net nieuw, Corazon Puro is de naam, ook op facebook te vinden. Istvan en Barbera zijn bekenden bij L esprit.
Daarna berder gelopen het was nog zo´n 10 km naar Zubiri.
Vorige keer heb ik in Larasoana geslapen maar dat zag ik nu niet zitten dat is echt een dorp van niks.
En ik was blij om in Zubiri te zijn. Die pyreneen hebben erin gehakt.
Ik ben in een privee herberg, el palo de avellano. Lekker een apart bed, geen stapelbed. Ik wilde eerst een eigen kamer voor een nachtje maar dat werd me te duur.
Ik heb net de was gedaan en wat fruit gekocht, want de winkels zijn hier dicht tot 17:00 uur.
En dan doe ik vanmiddag en vanavond helemaal niks meer!!
Morgen loop ik naar Pamplona of Cizur menor en zie ik Nicolas weer.
Enuh Anja die positieve energie zal ik nodig hebben :-)

Voor nu de groetjes,
Josefine

  • 13 Mei 2013 - 15:17

    Corry:

    Hoi weer een mooi verslagje.
    Ga zo goed verder en geniet er van is het weer ook goed of redelijk daar hier is het brrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Liefs Corry.

  • 13 Mei 2013 - 16:03

    John Henselmans:

    Kan je amper bijhouden....Zit ik net een reactie te schrijven op je bericht vanuit Roncevalles, zie ik dat je alweer in Zubiri bent.
    Lekker uitrusten en morgen weer fit op pad........richting Pamplona

    Groet,
    John

  • 13 Mei 2013 - 16:33

    Truusjanse-verhaar :

    Hoi Josefine ,
    Je bent weer aardig op gang gekomen !! Als je er over schrijft krijg ik zelf een beetje de kriebels . Ik heb hele mooie herinneringen aan de Pyreneeën . Zo'n mooie natuur en de overweldiging door zo'n nieuw onbekend pelgrims gebeuren . Heel leuk om te lezen over jouw tocht en belevenissen . Nu lekker uitrusten !! Vind je het leuk om Nicolas weer te zien ? Is het druk onderweg ? Veel energie en boeiende ontmoetingen gewenst en ik kijk uit naar je volgende bericht .
    Lieve groeten Truus.

  • 13 Mei 2013 - 18:59

    Anja :

    He Kanjer



    Het gaat zeker goed komen .
    Te eerste vertouw op jezelf .....ten tweede vertrouw op dat hommeltje op je schouders ....ten derde nooit aan jezelf twijfelen .
    De regenboogveertjes zaten in je lekker matrasje en dwarrelen met je mee ..
    Ik blijf je volgen ....en je energie komt best weer op peil .
    Ik zet je in het licht .....met massa,s warme energie ....en 100000000000regenboogveertjes .
    Dit is zeker een mooie reis .....en wordt alleen maar mooier .
    Maakje schouders een beetje leeeg .
    Niemand pakt je dit af .
    dikke knuff en groet Anja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 239686

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: