Sneeuw!!! - Reisverslag uit Saugues, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Sneeuw!!! - Reisverslag uit Saugues, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Sneeuw!!!

Door: Josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

08 April 2013 | Frankrijk, Saugues

Hallo allemaal

Het gaat goed hier, bij Domaine du Sauvage lag heel veel sneeuw!!!!!!
Maar ook heel mooi. Het slapen gaat zoals de vorige keer niet heel goed.
Meestal is het veel te warm snachts.
Gistermorgen zijn we vertrokken uit Sauvage, gelukkig was de mist een end weg en kon ik nog wat mooie fotos maken, ik had er naar uit gekeken om op Sauvage te zijn dus de mist viel wat tegen want het uitzicht is er zo mooi.
Maar ja je kunt niet alles hebben he, toen we vertrokken vroor het nog en de paden waren een en al ijs.
Over de eerste 2km bijna een uur gedaan. Gelukkig liepen we naar beneden en werd de sneeuw minder, Sauvage ligt op 1300 meter hoog.
Nu ben ik in Saint alban de......? Vandaag lopen we naar Aumont Aubrac maar
Gerald moest eerst naar de post en kon ik mooi effe op internet hier in een winkeltje.
Gister was het wel heel mooi, door de mist en de wind en vorst zat er op de bomen bijna 2 cm ijs.
Al met al is het weer effe wennen maar ook heel fijn.
Ik heb de laatste dagen zoveel gelachen!!! Dat was niet meer gebeurd sinds Tiny. Het maakt me verdrietig maar ook heel blij.
Alle pelgrims zijn heel vriendelijk!! En al spreken de meeste Frans, met handen en voeten kom ik een heel end. Gister ben ik hier ook in de kerk geweest, heb een kaarsje aangestoken voor Tijger, die is al weer 3 jaar weg.
Nou voor nu weer genoeg.
Tante Corry en Ome Wim en Tamara gefeliciteerd.
En Miranda, ik denk aan je, sterkte!!
Ik pas op mezelf!! Het sneeuwt nu weer, en op de Aubrac 1300meter ook zal ook wel sneeuw liggen maar ik loop niet alleen.

Dank voor jullie steun!

Lieve groet Josefine

Ps: ik krijg de plaats op de kaart nu niet gevonden, dus dat klopt niet.

  • 08 April 2013 - 09:38

    Corry:

    Hallo Josefine,

    Dank je wel zal het door geven,
    Liefs en houw je taai
    We genieten zo ook mee,

    groetjes Wim en Corry.

  • 08 April 2013 - 09:50

    Truus Janse -verhaar:

    Hoi josefine ,
    Je bent er vroeg bij , weer boeiend om te lezen hoe het met je gaat . Mooie loopdag toegewenst .
    Lieve groet Truus.

  • 08 April 2013 - 11:19

    Nelly Netten.Engel:

    hoi Josefien fijn dat het allemaal goed gaat met .ik vindt het knap van je om zo een wandeltocht te gaan
    en veel plezier met je mede pelgrims lees je verslagen graag groetjes en pas goed op je zelf.nelly

  • 08 April 2013 - 14:14

    Francien Van Rooij:

    Hoi josefien.
    Je mooie verslag ,alweer gelezen hier is het ook nog best koud dus we wachten gewoon wat langer op het voorjaar.
    Goede tocht gewenst.
    francien.

  • 08 April 2013 - 18:14

    Anja:

    He Fientje .


    Ik ben bllij dat je er plezier in hebt .
    Je moet nog een eendeje .
    Geniet van alles De sneeuw mist de zon ....en de regen .
    Pas goed op jezelf .....en vertouw op boven .

    Dikke lnuff Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 239700

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: