De eerste dagen - Reisverslag uit Saugues, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Saugues, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

06 April 2013 | Frankrijk, Saugues

Hallo allemaal
Fijn om jullie reacties te lezen!
De eerste dagen zitten erop ik ben nu in Domaine le Sauvage.
Eerst st privat, een mooie ettappe en had gelijk contact met een zwitzer, Stephan. Mooi adres in st privat, mm en mme Lucien, donativo.
En heel de dag droog! De volgende dag ook droog en naar sauges gelopen onderweg weer andere pelgrims ontmoet Fransen Gerald en Nicolas Gerald is 62 en Nicolas is 45, we hebben fijn gelopen en de afdaling naar Monistrol viel mee. In Sauges weer een Donativo, Fam Edon. Wel heel gezellig samen gegeten. We stonden vanmorgen op en er lag sneeuw!!! En het sneeuwde en bleef sneeuwen! zeker 15 cm en meer, het was zwaar lopen met sneeuw en modder! Nu zijn we in Domaine du Sauvage maar jammer genoeg heel veel mist dus geen uitzicht en het is hier zo mooi!
De laatste dagen waren verwarrend, leuk en vooral vermoeiend met al dat Frans.
Ik hoop jullie gauw meer te kunnen vertellen.
Morgen waarschijnlijk naar St Alban, de sneeuw is te zwaar om 27km te lopen en mijn knieen en die van Nicolas zijn niet zo goed. Gerald de oudste is nog het fitst.

Lieve groet Josefine

• 06 April 2013 - 18:43

Corry:

Hoi Josefine,

Fijn dat het goed gaat en je ging naar de zon en nu sneeuw maar ook wel mooi toch voor de foto's blijf een dagje langer misschien morgen wel mooi weer om verder te lopen en niet zo zwaar voor je knieën pas goed op je zelf.

We zijn 05-04-2013 Opa en Oma geworden van Milan Rhee Priem mama Tamara maakt het Redelijk en zoontje Milan 3840 en 50 cm groot en Papa Sjoerd en Broertje Lukas maken het goed.
    Wij zijn super trots op onze mooie kleinzoon.

Liefs en groet Wim en Corry.

• 06 April 2013 - 19:48

W. Van Mierlo:

Hoi Fien,

De sneeuw is inderdaad een tegenvaller.
    Rustig aan.
    gr. wim willy

• 06 April 2013 - 19:48

ANJA :

He Fientje .

Goed dat het lopen ging ....je zult er weer in moeten komen .
    jammer van de sneeuw ....maar het word beter .
    Geniet van de kleine dingen .
    Pas goed op jezelf .

Dikke knuffAnja

• 06 April 2013 - 20:52

Patrick:

Veel sterkte met de sneeuw,hopen dat de zon snel goed doorkomt,dat het wat warmer voor je word,
    Toch n mooie ervaring erbij voor je...
    Groetjes patrick,cindy,david,jasmijn en thomas

• 06 April 2013 - 23:28

Truus Janse -verhaar :

Hoi Josefine ,
    Wat een "verrassing "zomaar in de sneeuw . Zijn je schoenen goed waterdicht , wel een natte boel he ! Doe het maar een beetje rustig aan want je hebt nog aardig wat tijd voor de boeg met lopen .
    Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt gehad .En alweer pelgrims hebt ontmoet .
    Dank je wel dat je ons zo op de hoogte houdt van jouw belevenissen . Houdt het goed he , en heel veel mooie ontmoetingen gewenst . Lieve groet Truus.

• 07 April 2013 - 00:20

Karel:

Fientje.
    Doe rustig aan zodat je jezelf niet overbelast. En die sneeuw hè, als je daar loopt is het erg vervelend, maar als je weer thuis bent heb je een prachtig verhaal om te vertellen.
    Veel plezier.

• 07 April 2013 - 00:25

Cor & Ria:

Hoi Kanjer,
    Wat doe je weer een andere ervaring op, lijkt wel zwaar maar het heeft ook weer andere kanten denken wij,
    en je leert zo alle talen spreken met div. pelgrims. Lijkt ons heel gezellig en wij denken ook met handen en voeten werken kom je ook een heel eind nie dan.
    Blijf ondanks wel genieten elke dag een beetje, en het komt goed,je moet maar zo denken achter de wolken schijnt de zon en die gaat jij tegemoet,het gaat je goed.

Veel liefs van,

Cor & Ria.

• 07 April 2013 - 08:26

Miranda:

hoi Josefine,

wat goed dat je weer bent gegaan.
    Ik volg je mail weer!
    Heel veel plezier en geniet ervan.

Groetjes,
    Miranda

• 07 April 2013 - 09:54

Henk:

Hai Fien,

Soms zit het mee soms zit het tegen (de sneeuw).
    Veel sterkte hou vol.

Groet, Henk

• 07 April 2013 - 20:41

Angeliqu E Van Den Hoven:

Hoi Josefine,

Hopenlijk niet te veel sneeuw meer!
    Succes verder!

Groetjes Peter, Angelique, Tim en Jurre van den Hoven

• 07 April 2013 - 20:42

Angeliqu E Van Den Hoven:

Hoi Josefine,

Hopenlijk niet te veel sneeuw meer!
    Succes verder!

Groetjes Peter, Angelique, Tim en Jurre van den Hoven