Geen nieuws.....Goed nieuws - Reisverslag uit Vilalba, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Geen nieuws.....Goed nieuws - Reisverslag uit Vilalba, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Geen nieuws.....Goed nieuws

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

11 Juni 2011 | Spanje, Vilalba

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marloes en Josefine heeft mij gevraagd het volgende op haar site te plaatsen:

11-06-2011
Ik ben in Vilalba en het ziet er naar uit dat ik de komende dagen geen internet kan vinden. Dus geen zorgen, het gaat mij goed. De komende dagen loop ik wat kleinere etappes, maar het gaat allemaal goed. Ik verwacht over een dag of 6 in Santiago te zijn.

Groetjes Josefine en van de familie Straatman.

  • 11 Juni 2011 - 18:48

    Anja De Vos:

    He kanjer tje .

    Alweer een dag er op ....super .
    Zorg vooral de laatste dagen goed voor jezelf ......en probeer ten volle te genieten van je overwinning .
    Probeer .....in hoe verre .......je knietjes te ontzien .
    Ik tel de dagen af .....19 juni is het vaderdag??????moet dit effe tikken?????
    IK vlieg het laatste stukkie met je mee .
    DAppere tante maak er wat van .
    xxxxxknufjes Anja

  • 11 Juni 2011 - 19:04

    Francien :

    goed josefien.
    Nog een week en dan is het voorbij, als het goed is nog even de laatste loodjes het echt de moeite meer dan waard.
    veel geluk ennog een fijne tocht in gedachten lopen weij met je mee.
    Francien van rooij giersbergen.

  • 11 Juni 2011 - 19:57

    Nel Klijsen:

    Hoi Josefine
    Nou dat is goed nieuws om te lezen.
    Nou meisje je hebt een suuuuuuuuuuuper prestatie geleverd hoor.
    Je hebt het toch maar bijna volbracht,dus alle kaarsjes en reactie,s hebben een beetje meegeholpen .Nou ik vind het een hele prestatie hoor,ik doe het je niet na.
    Nou we gaan de laatste etappe met spanning volgen,als het mogelijk is natuurlijk.
    Groetjes en toi toi toi
    Nel KLijsen

  • 11 Juni 2011 - 20:20

    NNNNNNN:

    Het kaarsje en gebed bij je Vader deed mij goed en heeft zo te lezen jou ook goed gedaan.
    Volgende week zal ik even poetsen, want met het tegelpad leggen is het wel heel stoffig geworden.
    Het ziet er dan zo netjes mogelijk uit als je thuis komt. Meisje, geniet van je laatste dagen wandelen, houd de moed erin en geniet met volle teugen van alles wat je ziet en hoort.
    Maak het ook onderweg af en toe even stil in jezelf dan zul je dankbaarheid voelen om dat wat je hoort, ziet en mag beleven!!! Heel veel Liefde, Licht en Kracht op je levenspad. (Wandelpad)
    Zonnige groetjes.NNNNNNNNNNNNNN

  • 12 Juni 2011 - 19:01

    Anja De Vos:

    Hoi Josefien .

    Alweer een dagje erop .......het wordt nu aftellen hoor ,
    Ik hoop dat het weer een beetje goed is ....en wordt .
    Want je moet natuurlijk straks met .....en als een zonneke de eindstreep halen .
    Fijn dat iedereen zo meeleeft .Zelfs onze kinderen vragen ......hoe is het met fientje.......echte fans !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik duim nog voor de laatste dagen een lekker bed .....goei weer ....en goed food .
    Dikke knuf XXXXXAnjs

  • 13 Juni 2011 - 17:17

    Ken En Willie:

    Dear Josefine,

    We wish you well as you walk the last few days of an amazingly long walk.

    We think that you may find it hard to stop walking when you get to Santiago! We are proud to know you. It is marvellous what you are accomplishing. We think of you often and hope that you enjoy this last part of the Camino.

    Love, Ken en Willie

  • 13 Juni 2011 - 17:25

    Nelly Netten:

    hoi josefine wens je de laatste dagen veel succes en je missie is bijna geslaagd

    wist wel dat het je zou lukken ik doe het je niet na gr nelly

  • 13 Juni 2011 - 17:34

    Tjebbe En Marjo:

    Hoi Josefine

    Wat moet het een heerlijk gevoel zijn,dat je er bijna bent,maar ook wel raar dat het straks ineens voorbij is.

    Sterkte met je laatste week.
    Geniet ervan,en succes

  • 13 Juni 2011 - 18:28

    Anja De Vos:

    Hoi Hoi .Kanjertje

    Bijna bij het einddoel .......dat moet erg goed voelen .
    jammer dat je nu zo slecht verslag kunt doen van je tocht .......ik brand van nieuwsgierigheid .
    Maar zoals je mailde geen nieuws ,,,,goed nieuws .
    En ik vertouw erop dat je precies het goede pad volgt .
    We volgen trouw ....we branden nog steeds de kaarsjes .
    Maak er wat mooi,s van .
    Lieve groet ......en een goede nacht .xxxxxAnja

  • 13 Juni 2011 - 18:58

    Annemarie Zwaans:


    Hoi Josefine,

    Bijna je einddoel bereikt, het is een hele prestatie.
    Nu nog de laatste loodjes, heel veel succes en geniet er maar lekker van.

    Groetjes vanuit Kaatsheuvel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 239663

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: