Weer aan het werk... - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Weer aan het werk... - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Weer aan het werk...

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

23 Juli 2011 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal
Ik ben weer aan het werk. Deze week was mijn eerste week, ik kwam op het werk en daar had een hele ijverige collega fotocollage's gemaakt.
Hij had de foto's van mijn site gekopieerd en die collage's hadden ze opgehangen. En slingers ook nog, om 8.00 uur begin ik met werken en ik kreeg eerst een toespraak van een baas van me. Wat ie precies gezegt heeft??
Ik stond er van te kijken dat ze iets gedaan hadden en ik kreeg ook nog een bos bloemen van iedereen. Hier was ik heel blij mee. Ja en toen aan de gang.
Deze week viel het werk niet tegen, wat wel tegen viel was dat ik niet alles meer wist. En het valt me zwaar om me te concentreren daardoor duurt het soms wat langer.
Het was wel fijn om iedereen weer te zien. En iedereen was ook blij om mij weer te zien.
Alhoewel niet iedereen wist dat ik weg ben geweest, ach het was ook maar 5 maanden. Zolang ben ik van het werk weg geweest.
Met het werk komt het wel goed, maar wat me tegen valt is dat ik thuis nog niet mijn draai kan vinden.
Het zal op termijn vast wel weer goed komen, moet gewoon nog effe geduld hebben.
Ik ben nog naar de sportschool geweest en mijn conditie test gedaan. Wat ik alwel aan voelde komen, ik ben geen gewicht verloren en mijn conditie is ook slechter geworden. Dus gaan we er weer volop tegen aan om dat weer goed te krijgen.
Ik had een goed doel, ik wilde de 80 van de langstraat gaan lopen. Maar dat is niet echt een goed idee omdat mijn knieën nog steeds niet echt goed zijn.
Voor nu houd ik het er maar bij om andere pelgrims te volgen op internet, o.a. John Henselmans. Hij is inmiddels in Santiago aangekomen en heeft ook Finisterre en Muxia gelopen. Het was geweldig om te lezen, nu weet ik ook een beetje hoe het is om een thuisblijver te zijn.
Verder heb ik een nieuwe pelgrima gevonden, ze is nu in noord frankrijk. Dat is heel leuk om te lezen omdat ze dezelfde route loopt als ik.
En verder maak ik me maar niet te druk, mijn draai vind ik vast wel weer terug.
Groetjes Josefine

  • 23 Juli 2011 - 17:33

    John Henselmans:

    Hi Josefine,
    Heb met belangstelling jouw ervaringen "back in the Kets" gelezen. Leuk van jouw collega's om je op die manier te laten weten, dat ze gewaardeerd hebben wat je hebt gepresteerd, maar ook dat ze blij zijn dat je er weer bent!
    De conditie komt wel weer en ook thuis zal het langzaam wel weer wennen. Wat blijft, en dat is heel waardevol denk ik, dat zijn al die herinneringen aan die leuke, fijne mensen, die je bent tegengekomen.
    Ik geniet hier in Santiago met volle teugen. Het is prachtig weer, zonnig en 23 graden. En dat mooie weer blijft de hele komende week!!! Ik vind het geweldig om hier op een van de vele terrasjes te zitten en te kijken naar wat er allemaal langs komt! En morgen avond om 10.00 uur begint er op de Praza Obreiro een grootse muziek- en 4D-lichtshow met klassieke muziek (o.a. Beethoven) gevolgd door vuurwerk om 12.00. Lijkt me helemaal geweldig!
    Ik hoop daar met Maria getuige van te kunnen zijn. Zij arriveert morgen om 16.30 uur op het vliegveld. Ik ontmoet iedere dag nog wel een bekend gezicht. Gisteravond samen met iemand gegeten, die ik sinds SJPDP niet meer had gezien.
    Kortom: Ik verveel me geen moment en hoop t/m vrijdag hier samen met Maria nog van te genieten.
    Groet,
    John

  • 24 Juli 2011 - 14:31

    Lonneke:

    Hoi Josefien,

    Fijn dat je weer terug bent hoor, ik zie je misschien de komende week wel op het werk. Ik ben zelf op vakantie geweest de afgelopen weken.
    Hoop voor jou dat het omschakelen steeds beter gaat.

    Zonnige groetjes Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 239644

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: