Saint Jean pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Saint Jean pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Saint Jean pied de port

Door: josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

10 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Hallo allemaal

Ja ik leef nog!!!
In vogelvlucht, van Aire sur l adoure naar Miramont, Arzaq, Arthez de Bearn, Navarenx, Aroue, Ostabat en toen St Jean pied de port.
Alles bij elkaar veel gezien veel gelopen veel meegemaakt.
Ik hoop later nog eens alles beter te kunnen vertellen.
In Navarenx sliepen we bij de Alhemiste een leuke zeer alternatieve gite.
En In Ostabat sliepen we bij Resto cafe Ametzanea net zoals de andere keren. De Bask zei me nog te kennen.
Al met al was dat 1 dag voor st jean en zoals jullie al kunnen raden daaaar keek ik echt naar uit.
Om een heel lang verhaal even kort te vertellen.
Op zondag de 5e mei zijn we naar st jean vertrokken, ik kon niet wachten.
Om 13:30 uur waren we er, fijn om Huberta en Arno weer te zien!!!
De ouders van Nicolas waren er ook! Heb ik die ook gezien.
En daarna effe bijgekletst met Huberta, daar was ik echt aan toe.

Nu waarom jullie zo lang niks van me horen.
Wat jullie al wisten, mijn knie verveelt behoorlijk!!
Zodoende ben ik deze week bij L esprit gebleven. Om mijn knie rust te kunnen geven want anders had ik zo klaar geweest. Ook keek ik er naar uit om na een maand weer eens mijn hart te kunnen luchten, er is zoveel gebeurd.
Zonder al te veel details, mijn camino is heeel anders verlopen dan ik had gedacht.
Maar nu de dagen rust hebben me goed gedaan en mijn knie is nu een stuk beter!
Dus ga ik zaterdag of zondag weer lopen, en dan hoop ik jullie ook beter op de hoogte te kunnen houden!
Maar eerlijk gezegt stond mijn hoofd er effe helemaal niet naar!
Voor nu voor iedereen lieve groet, tot gauw

Josefine

  • 10 Mei 2013 - 15:43

    Angela:

    hey Fien,

    wat ben ik blij even iets van je te horen!!
    jij ook een lieve groet van ons, we denken aan je!!

    Ad en Angela





















  • 10 Mei 2013 - 16:19

    Truus Janse -verhaar :

    Hoi Josefine ,
    Gelukkig weer een berichtje van je !! Fijn dat je je weer hebt kunnen warmen aan het kontakt met Huberta en Arno . Zo raakt de accu weer opgeladen vermoed ik . Je gaat nu vast meer mensen ontmoeten met al hun eigen verhalen en ook wat meer Nederlanders vermoed ik . dat is voor jezelf te uiten toch wel wat makkelijker denk ik .
    Sterkte voor je knie voor als je de Pyreneeën over gaat , draag je een knieband voor wat ondersteuning ??
    Josefine een heel mooie en naast de inspanning ook veel ontspanning gewenst in de ontmoeting met anderen !!Buen camino !!
    Een lieve groet van mij , Truus .

  • 10 Mei 2013 - 19:05

    W Van Mierlo:

    Hoi Fien,

    Fijn dat het weer wat beter gaat met je knie.
    Leuk je verslag te lezen.
    Heel veel groetjes en tot mails.
    Geniet van ieder moment.
    wim en willy

  • 10 Mei 2013 - 19:46

    Cor & Ria:

    Hoi KANJER,
    Naast veel,,,,,,,,,,,,,,,,inspanning denk je nu weer aan ontspanning wat ben je toch een kanjer ,
    wij zijn echt trots op je, wij zijn ook ter bedevaart geweest maar iets korter bij huis in Elshout.
    En samen met Wim en Willy koffie gedronken in ' Rad naast de kerk dat ken je nog wel.
    Was heel leuk en ook een beetje over jouw gehad natuurlijk maar alleen maar goeds natuurlijk.
    Je heb er toch weer een mooi verhaal van gemaakt, je gevoel laat je echt spreken dat is ook
    de beste medicijn, van je afschrijven kan ook heel goed werken.
    Josefien zet hem op als je zaterdag of zondag weer gaat beginnen met lopen,
    ik heb nog een mooi gedichtje voor je,,,,,,,,,,,,,,
    Als volgt,,,,,,,,,,,,Zoals een bloem de zon nodig heeft,
    om bloem te worden.
    Zo heeft een mens de liefde nodig,
    om mens te worden.

    Veel liefs van Cor & Ria.

  • 10 Mei 2013 - 22:54

    Corry:

    Hallo Josefine,

    Gelukkig Fijn om weer wat van je te lezen.
    Je heb weer veel gezien en ook gerust Alleen maar goed.
    Hou je hoofd koel en vooral geniet er van.
    PAS GOED OP JE ZELF.

    Liefs en groet Wim en Corry.

  • 11 Mei 2013 - 11:33

    H.j.de Clercq:

    Hoi Josefine,

    Gezellig om weer iets van je te horen/lezen.Wat heb jij een doorzettingsvermogen om zo'n tocht te maken.Ik krijg hoe langer hoe meer bewondering voor je.Knap hoor,alleen die knie is erg lastig.
    Goed dat je er even mee gerust hebt,maar je moet nog een heel eind.Het weer zal nu wel beter zijn.Al is het hoop ik voor jou niet al te warm.Het was hier af gelopen week heerlijk weer.Vandaag is het weer helemaal mis.Regen en koud.Jammer De kinderen komen vanmiddag en het zou zo leuk zijn om buiten te kunnen zitten.Maar ja niets aan te doen.
    Fien ik denk veel aan je.Hou je goed! en geniet.
    Sterkte met je knie.

    Heel veel groetjes uit Waalwijk

  • 11 Mei 2013 - 14:19

    Piet En Antje:

    Hallo Josefine,
    Wat fijn dat je een tijdje bij Arno en Huberta kon verblijven om zowel lichamelijk als geestelijk weer op te laden. Ik heb alle camino's samen met Piet gelopen dus ik weet niet hoe het is om onderweg "alleen" te zijn. We hopen dat je knie zich goed gaat houden en dat je je camino kunt voortzetten dit weekend. Misschien ben je zelfs al onderweg op dit moment! Vertrouw op Jacobus, hij zorgt dat je onderweg krijgt wat je nodig hebt. Luister naar je lichaam en neem op tijd een rustpauze, dat is voor je geest ook goed.
    Hou je taai meid!
    Lieve pelgrimsgroeten van,
    Piet en Antje

  • 11 Mei 2013 - 16:44

    Henk:

    Hay Fien,
    Blij weer wat van je te horen. Goed van je dat je eigen ook een paar dagen rust gunt. Zeker voordat je de Pyreneen over moet. Doe voorzichtig pas goed op jezelf. Maar vooral GENIET.

    Groet,

    Henk

  • 12 Mei 2013 - 12:04

    Caty:

    Ha lieve dame...
    Oh oh wat kan die camino gekke dingen met een mens doen. Ik ben eigenlijk wel blij dat je eens even ontrouw aan het thuisfront was...
    Gewoon lekker???? bezig met heeeeel andere dingen.
    Fijn dat je na deze rust weer aan de wandel kunt gaan.. Hele goeie tocht en zie ik je nog bij Ernesto? Daar kom ik as. woensdag aan? Of ga je alleen de Frances de eer van je wandeling aandoen. Kom anders effe met de bus!!!hi..hi..
    Dikke knuffel van caty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 239645

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: