Pelgrimstocht - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Pelgrimstocht - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Pelgrimstocht

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

30 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal
Eindelijk weer eens internet, op ene spaanse iPad.
Ik ben net voorbij líanes ik loop met een paar andere pelgrims op.
Het was vandaag best zwaar vandaag, ik ben echt moe op dit moment.
De route is wel heel mooi.
Vandaag een rustige route vlak langs de kust.
Ik maak mijo camino wel af maar ik krijg het niet voor Niks. Ik las gister de reacties en was onder de indruk.
Ik kan nu geen kaarsjes aansteken maar ik zou de allergrootste voor je aan willen steken loys.
En natuurlijk ook voor alle anderen die het hard nodig hebben.
Ik zoo nog zoveel tegen jullie willen zeggen maar dat lukt nu effe niet. Typen op dit ding valt niet mee. Hij verandert alle woorden heel de tijd in spaanse woorden.
Mis jullie! Tot gauw groetjes Josefine

  • 30 Mei 2011 - 13:48

    Nelly Netten:

    hoi Josefine weer een nieuwe week. je gaat je tocht volbrengen want je kan het zet hem op
    wens je een hele fijne week en tot horen vindt het heel fijn om je te volgen als jij berichtjes stuur
    volg je al zolang je onderweg bent toi toi toi veel succes

  • 30 Mei 2011 - 15:59

    Toos De Kort:

    Hallo Josefien,
    Volgens mijn ben je aan de laatste loodjes bezig, en dat is af en toe zwaar,maar het komt allemaal goed, en jij redt het wel hoor!!!!!!!!!!
    Pachtige foto's trouwens, wat is het daar toch mooi.
    Heel veel sukses.
    Groetjes Toos

  • 30 Mei 2011 - 17:39

    Miranda:

    hoi Josefine,

    wat een schitterende foto's! De laatste loodjes zijn altijd het zwaarst, maar je gaat het halen!!!
    Probeer goed te rusten en hou je taai!

    Groetjes,
    Jeroen, Miranda en Eefje

  • 30 Mei 2011 - 19:01

    Anja De Vos:

    Hoi fientje .

    Alweer mazzel vandaag op het internet .
    Voor mij maak het niet uit hoor of het nu spaans chinees of wartaal is ......elk berichtje van je is mooi ......het is een teken van leven toch .
    Ben al met weinig blij hoor ......je hebt ons al meer dan 3 maanden in de ban .
    Gedachtens voor jou .....of het allemaal goed met je gaat ,
    En natuurlijk ga je het redden .....ik denk degenen die zo,n tocht ondernemen ......dar zijn geen verliezers onder .
    Trots op je .
    voor sraks slaap ze .....ik hoop dat je een beetje leuk droomt....en morgen een nieuwe dag .

    dikke knuf Anja

  • 30 Mei 2011 - 19:16

    Johan Versantvoort:

    Dag Josefine, heb het de laatste weken heel heel druk gehad jij weet wel waarmee!
    Daarom heb ik je de laatste weken eventjes uit het oog verloren, maar nu ben ik er weer .
    Heb even de tijd genomen om al je belevenissen en avonturen te lezen en daar zitten echt mooie stukken tussen.
    Nou Josefine, ik wens je vanaf hier heel veel kracht en doorzettingsvermogen toe om dat laatste stukje nog te overbruggen ik zal voor jou 'n extra kaarsje laten branden.
    Verder krijg je ook nog de groeten van Tiny en Patrick.

  • 30 Mei 2011 - 19:55

    Ken En Willie:

    Dear Josefine,

    We are enjoying reading about your progress very much, and so impressed! We have been following you on the map. It is amazing how much you have already walked.

    We wish you happiness as you get closer and closer to Santiago!

    Love, Ken en Willie

  • 30 Mei 2011 - 21:02

    Patrick De Hart:

    hoi,
    ook van onze kant uit volgen we je tocht,nog even doorbijten,je hebt al zoveel maanden zoveel gelopen,dat we allemaal je bewonderen om je doorzettingsvermogen,we zullen duimen dat je het laatste stuk ook tot een goed einde zal brengen....en als het ff te taai word...denk eraan,je bent al zolang onderweg,een extra dagje rust in een mooie omgeving is niet erg en je moet goed aan jezelf denken..
    groetjes,patrick,cindy,david,thomas en jasmijn de hart

  • 31 Mei 2011 - 10:48

    Robin & Marlies:

    Ha die Josefine!

    Bedankt voor je kaartjes en het 'afzetlint'! Op deze manier krijgen wij ook veel zin om (ooit eens) naar Santiago te lopen! Even wat anders: we kregen net van waarbenjij.nu te horen dat het updaten van berichtjes via sms weer werkt. Dat mag onderhand ook wel, want ruim een maand geleden hebben we het probleem (voor de tweede keer) bij deze organisatie neergelegd. Wil jij eens proberen of het ook echt lukt? Mocht je toch nog problemen ervaren, dan horen we het wel weer. Enne: we hebben erg veel bewondering voor je wandelprestaties hoor! Je bent super bezig!

    Salut!

    Robin & Marlies

  • 31 Mei 2011 - 15:09

    Tonny Smits:

    Hallo josefine
    Wij zijn weer terug in de Kets, de kaarsjes in Postel zullen inmiddels wel uit zijn, maar we hebben er nog genoeg dus we gaan hier gewoon verder.Het was vandaag nat weer dus alles nat mee naar huis en dan is er werk aan de winkel.Ik hoop dat je inmiddels de moed er weer in hebt zitten.
    Maar ik weet zeker dar het je gaat lukken. zoals je weet zit het vaak mee maar ook wel eens tegen. We zullen blij zijn als we je weer hier terug zullen zien het is een hele tijd zeg.
    Heel fijn om je verslagen te lezen en probeer dan ook je vorige verslagen nog te lezen.
    Joske hou je taai en de groetjes van Rien en Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 239641

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: