1e kerstdag - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu 1e kerstdag - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

1e kerstdag

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

25 December 2010 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal
vandaag is het eerste kerstdag, en ik hoef even niks vandaag. Ik hoef niet te gaan lopen, ik hoef nergens te gaan eten. Ik kan lekker thuis blijven. Ik ben druk bezig geweest en nog, met de voorbereidingen van mijn tocht.
En dan is 1e kerstdag wel lekker om even niks te hoeven. Maandag ga ik weer lopen, waar ik ontzettend zin in heb, koud of niet. Maar nu even niet!!
Met de voorbereidingen loopt het lekker, een hele hoop spullen heb ik al. Ik kan toch niet zoveel meenemen, ik hoop alleen wel dat het eind februari een beetje voorjaar is. Want die sneeuw nu is heel mooi, maar als je er met je rugzak doorheen moet over paden waar de sneeuw nog ligt dan kan het knap glad zijn. En dan lig je dus ook zo op je snuffert. En dan kun je lelijk terecht komen. En mijn doel is toch wel om in Santiago heel aan te komen. Morgen over twee maanden vertrek ik, en ik kan niet wachten.

Voor nu, iedereen een hele fijne kerst gewenst! En voor 2011 wens ik iedereen het allerbeste, dat al de dromen en wensen die jullie hebben uit mogen komen.
Lieve groetjes Fien

  • 27 December 2010 - 18:51

    Tonny Smits:

    We gaan de weken aftellen,
    groetjes Rien en Tonny

  • 02 Januari 2011 - 17:03

    Henk Van Grinsven:

    Hoi Josefine heb je stukje in de WeMeL gelezen en vond de link naar je reisverslag vandaar de nieuwjaarsgroet gezondheid en goede wensen
    De mooie dingen van het leven
    Omringd door lieve mensen
    Ik wens jullie vreugde en geluk
    liefde, plezier, gelukkig nieuwjaar
    collega Henk

  • 04 Januari 2011 - 13:27

    Marloes:

    Ik ben hartstikke trots op je dat je dit weer gaat ondernemen. Ik ga je op de voet volgen. Liefs Marloes

  • 16 Januari 2011 - 11:29

    Truus Janse-verhaar:

    Hoi Josefine ,

    Het komt nu spannend dichtbij , ik heb je een paar maal ontmoet en ik ben heel blij voor je dat het nu kan gaan gebeuren .
    Jouw enthousiame werkt aanstekelijk !
    Ga zeker je reis volgen en alle Goeds voor onderweg met mooie ervaringen .

    Hartelijke groet en tot ooit Truus.

  • 18 Januari 2011 - 13:24

    Angelique:

    Hoi Fien,

    Leuke foto's boven aan je pagina ;-)
    Ik ga je digitaal volgen hoor!

    groetjes,

    Angelique

  • 20 Januari 2011 - 18:26

    Anja De Vos:

    Hoi Josefien .

    In gedachten bij je ...Het komt nu wel dicht bij he .

    Dikke knuf Anja,

  • 31 Januari 2011 - 22:21

    Leo Lommers:

    Beste Josefine, tijdens de winterwandeling in Vessem liepen we met elkaar op, ik vertelde je dat ik in 2012 het Spaanse deel van plan was te gaan lopen. Nou zeker door oa jouw enthousiaste verhaal en mening dat het allemaal smoesjes zijn om maar een gedeelte te lopen en niet het geheel, geld en vakantie enzovoort, ben ik nu vast besloten in 2012 de toch geheel te gaan lopen. april/juni en een uitloop naar de grote vakantie. Ik wil jou graag volgen met je komende reis, is dat goed?
    Sterkte en behouden reis.
    groeten
    Leo
    Ik hoop dat we elkaar nog eens ontmoeten, in Vessem wellicht.

  • 01 Februari 2011 - 17:03

    John Henselmans:

    Hello....Josefine (liedje uit de jaren 60.... ik meen van een groep die de Scorpions heette)
    Frans Blok maakte me attent op jouw plannen. Ik ben meteen gaan kijken op jouw website. Ik moet zeggen: Het ziet er strak uit..compliment!
    Zelf vertrek ik begin april ook naar S.de C. en verder naar Kaap Finisterre. Ook alleen en van huis (Kaatsheuvel) uit. Eind maart neem ik afscheid van mijn werk (40 jaar onderwijs!) en dan ga ik deze droom, die ik al jaren koester, eindelijk verwezenlijken. Heerlijk een maand of 4 er helemaal uit, ik heb er heel veel zin in.
    Ik zag dat jij de historische route neemt. Ik loop de Via Podiensis (Le Puy). Ik heb ook een weblog: www.johnhenselmans.waarbenjij.nu Dus zo'n beetje hetzelfde frame, als deze. Maar die van jou ziet er mooier uit.
    Lia Zijlmans ken je waarschijnlijk ook wel. Zij vertrekt (met een wandelmaat ook begin april). Misschien kunnen we met z'n drieen een keer wat bespreken/uitwisselen??
    Mijn tel.nr. is 274545. Ik wens je in ieder geval een prachtige tocht. Ik zal je volgen op je tocht en hoop dat het (weer) onvergeteliojk voor je wordt.
    Hartelijke groet,
    John Henselmans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 239693

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: