De tijd begint te korten - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu De tijd begint te korten - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

De tijd begint te korten

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

08 December 2010 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal

De tijd begint te korten, over twee weken is het kerst. En daarna schiet het helemaal op. Sinds de laatste keer ben ik al weer wat gevordert. Ik heb een lichtere slaapzak, ook mijn loopbroek heb ik. Ik heb nog wel wat dingen nodig maar ik weet door ervaring van de vorige keer wat ik wil. Dus alleen nog aanschaffen. Alleen waar ik nog niet helemaal uit ben is, mijn rugzak. Die moet gerepareerd worden. Mijn heupbanden zijn wat doorgesleten aan de bovenkant, en dat was geen garantie meer. Al vond ik dat wel wat snel versleten, na 2 maanden lopen. Verder gaat het met het lopen en sporten wel goed. Mijn conditie is sinds de vakantie goed verbeterd, dankzij de inspanningen in de sportschool. Met het lopen gaat het ook goed, alleen moet ik nog wel wat meer en langer gaan lopen. In de kerstvakentie is het in ieder geval de bedoeling om iedere dag te gaan lopen. Ik heb inmiddels ook al mijn routeboekjes in huis, die moet ik ook nog eens wegen. En dan beslissen of ik ze op laat sturen of niet. Verder zijn er vast nog wel dingen die ik vergeet maar ik heb nog tijd. Ik kijk er naar uit om te gaan. Al hoop ik wel dat het niet zo super koud word als het de laatste tijd geweest is. Anders moet ik ook nog een andere jas hebben, maarja we wachten dat even af.
Nou tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Fien

  • 30 Januari 2011 - 11:59

    Ad En Angela:

    Hoi Fien,

    Over 28 dagen vertrek je, wij wensen jou een hele fijne wandelroute.
    Ik ga je zeker volgen via deze site.
    pas goed op jezelf.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 239721

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: