Trabadelo - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Trabadelo - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Trabadelo

Door: Josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

07 Juni 2013 | Spanje, Trabadelo

Hallo allemaal

Ja dus helemaal naar Trabadello gelopen.
Eigenlijk best ver, ergens rond de 35 km. Maar heb niet de camino duro gelopen. Dat zou teveel van het goede zijn geweest. het is altijd een beetje kiezen. de laatste dagen waren allemaal best lang.
Dus kon ik ook niet voorbij Ponferrada. En de camino duro en dan door naar o cebreiro gaat ook niet.
Ponferrada uit was weinig aan, veel flats eer we de stad uit waren!!!
Ik had slecht geslapen, achteraf niet zo´n goede herberg in Poferrada.
Dus was ook niet wakker toen ik weg liep. Ik ben met een groep van 8 aangelopen.
Die gingen vandaag ook naar Trabadello en één persoon besloot vanmorgen om daar niet naar toe te gaan.
Dus kon ik mee op hun reservering. Ik had dus op mijn gemak kunnen lopen. Maarja dan loop je mee en loop ik dus te hard. En niet genoeg gerust.
Dus nu doet mn knie best zeer. Ik lig dus vroeg op bed.
Vandaag was het ook nog voornamelijk over asfalt. Wel een aantal mooie dorpen gezien.
Cacabelos en Villafranca del bierzo, in die laatste was de kerk open!!!
En er waren echte kaarsjes!!! Dus ééntje aangestoken voor mezelf .
En ééntje voor een speciaal persoon, waar ik hele goede herrinneringen aan heb!!!
Heel veel dank hiervoor.
Na Villafranca is het dus aan te raden om de camino duro te lopen, maar die gaat naar 900 meter hoogte.
En morgen word al zwaar genoeg, zo´n 20 km naar o cebreiro maar de berg op.
Weet zo effe niet hoe hoog, 1300-1400 meter??
Ik heb er zin in. Lekker op mijn gemak lopen want de herberg heeft 100 bedden!!!
Voor nu was het dit wel weer effe.

Hele lieve groeten daar,

josefine

  • 07 Juni 2013 - 19:23

    Corry:

    Hoi Josefine,

    Dat heb je weer super gedaan en nog veel loop plezier.
    liefs Wim en Corry

  • 07 Juni 2013 - 19:45

    John Henselmans:

    Verstandig in jouw geval om de "duro" rechts te laten liggen. Spaar de knietjes!
    Morgen (Zaterdag) in je 'eigen tempo' de berg op. 't is maar 20 km, maar toch: een kuitenbijter, je voelt het wel in de benen. Maar dat prachtige landschap met de schitterende vergezichten doet alle vermoeidheid vergeten !!! en ergens onderweg kom je de mooie grenssteen tegen van de provincie Gallicie.
    Een km. of 5 voor Cebreiro was een heel gezellig cafeetje, kan ik me nog herinneren. Daar kun je nog effe lekker uitrusten voor het laatste stuk.
    Je doet het hartstikke goed, ik ben trots op mijn plaatsgenoot.........

    John

  • 07 Juni 2013 - 20:11

    Anja :

    Hoi bikkeltje .

    Ja dat valt niet hoor ....maar we denken veel aan je .
    Doe het een beetje op je eigen temo ....en zorg zeker goed voor jezelf .....en dat vervelend knietje .
    Het zal wel warm zijn ....hier is het ook prachtig weer ....
    We zijn een paar dagen in duitsland geweest .....en dan vinden wij het lopen van jou een topprestatie .
    Geniet vab de dingentjes om je heen .....alles heeft een doel .
    Kanjer zet hem op we duimen voor je .

    Dikke knuff Anja

  • 09 Juni 2013 - 00:43

    Orty:

    Lieve Kanjer,

    Voorzichtig dat je dat laatste stukje je knie niet verder bezeerd.

    Groetjes en liefs en een bedankje.

    Knuffel.

    Gerard en ORTY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 239666

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: