De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

31 Maart 2013 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal

Nou de laatste dag is in zicht.
Eindelijk, die laatste dagen zijn best spannend en zenuwslopend.
Ik meen nog vanalles te moeten doen. Ik moest ook nog wel vanalles doen.
Het belangrijkste was mn rugzak inpakken, dat is bijna klaar.
Ik heb hem ook gewogen en het viel me mee, minder gewicht als de vorige keer.
Voor de rest zal ik me er bij neer moeten leggen, wat niet af is blijft liggen.
Al is het niet mn eerste keer het blijft spannend.
Die laatste weken alles goed achter proberen te laten.
Nog verschillende mensen die me willen zien, en ik hun ook natuurlijk.
En dan is het pasen, de winkels dicht dus ik kan ook niks meer kopen om mee te nemen. Dingen die alleen maar extra gewicht meebrengen.
En ja ook de 3e keer zal er weer vanalles in mn rugzak zitten wat ik beter thuis kan laten.
Maarja dat is weer dat loslaten en vertrouwen dat alles goed komt.
Ik voel ook deze keer weer de steun van andere, die tegen me zeggen, je gaat het gewoon doen.
Mijn slaapplaats in Le Puy en Velay is geregeld, ik blijf daar twee nachten.
Ook omdat ik er savonds pas aankom, kan ik mooi één dag wat rondlopen en effe wennen.
Nu alle aansluitingen met de trein halen dan ist goed.
Nou je snapt het, ik zal blij zijn als ik in Le Puy ben en gewoon aan de gang kan.
Ohja en lekker pain au chocola halen bij de bakker, die kunnen ze hier bij de bakker niet zo lekker maken als in Frankrijk.

Nou ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Josefine

  • 31 Maart 2013 - 21:03

    Mieke Van Beers:

    Hoi Josefine. Ik ga weer met je mee vanachter mijn pc.
    Ik wens je een prachtige reis met mooie ontmoetingen en nieuwe vriendschappen.
    Succes!
    Mieke

  • 31 Maart 2013 - 21:33

    Tante Corry:

    Hallo Josefine,

    Wij kijken ook mee via de PC wenst je alle geluk en vooral veel plezier er bij geniet er van.
    3x is scheepsrecht deze de beste en de mooiste keer mag worden .

    Liefs en groetjes Oom Wim en Tante Corry

  • 31 Maart 2013 - 22:14

    Henk Schoenmaker:

    Hai Fien,
    Ik ga je volgen vanuit Schagen. Wel met weemoed. Hou je taai. Pas goed op jezelf. Have fun en geniet met volle teugen. Goede reis. En succes.

    Groet,
    Henk.

  • 01 April 2013 - 00:35

    Frans Blok:

    Ha Josefine,
    Nog even en dan ga je weer op pad. Ik hoop dat het een mooie tocht zal gaan worden, en dan 1 zoals je die je al heel lang had voorgesteld. Geniet van je herinneringen aan je voorgaande wandelingen.
    Ben benieuwd naar je reisverslagen(net zoals anderen).
    gr Frans Blok

  • 01 April 2013 - 01:31

    Karel:

    Zoals ik je al mailde: HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET ERVAN!!
    Ik hoop dat je beter weer treft dan ik vorig jaar op diezelfde route had. Vooral in de Aubrac! Zet 'm op, je kunt 't.

  • 01 April 2013 - 09:06

    Angela:

    Hoi Fien,

    wij wensen je een hele fijne wandel tocht met veel lieve, hartelijke mensen. ik ga je zeker volgen via je site, heel veel succes en pas goed op jezelf

    groetjes Ad en Angela

  • 01 April 2013 - 10:52

    Anja :

    Hoi Fien .

    Daar ga je dan voor de derde keer ......sorry ik had een stukje niet meegekregen.
    Ik ga je volgen en steunen .
    Lieverd geniet ervan .

    Dikke knuff Anja

  • 01 April 2013 - 17:15

    Piet En Antje:

    Hallo Josefine,
    Vanmorgen hebben we heerlijk een paar uur gelopen langs de Aa, koud maar wel fijn!
    En nu mag jij weer een aantal maanden gaan lopen. Heb vertrouwen meid, je weet dat wat je onderweg ontmoet of voor je kiezen krijgt een reden heeft. Je kunt er iets van leren en sterker van worden waardoor je zaken weer beter kunt verwerken en een plekje kunt geven!
    En soms...........................dan ben jij nodig voor een ander. Want iedereen die onderweg is, komt dingen tegen. Josefine, we wandelen in gedachten met je mee en wensen je een geweldige reis!
    Lieve groeten van Piet en Antje

  • 01 April 2013 - 18:15

    Piet De Kort:

    beste Josefine,
    een hartelijke goede reis en je kent het motto;
    "wat je thuis laat, is mooi mee genomen".
    hartelijke groeten;
    piet de kort kaatsheuvel

  • 01 April 2013 - 18:22

    Francien Van Rooij:

    Josefien
    Zet hem op, net als de andere keren.
    Behouden tocht.
    Gr. francien
    .

  • 01 April 2013 - 20:29

    Cor & Ria:

    Hoi Kanjer,

    Is het meegevallen vanmorgen? Wij vonden het mooi dat je toch de tijd hebt genomen om nog naar Drunen te fietsen was wel koud hé maar de koffie was vers en dat was wel lekker nie dan.
    Josefien wij wensen je een goede pelgrimstocht ervaring heb je inmiddels wel maar toch blijft het spannend.
    En als het weer ook een beetje mee werkt komt ook deze tocht weer goed.
    Wij hebben er alle vertrouwen in een goede reis en wij blijven je volgen.TOI-TOI.

    Lieve groet, Cor & Ria.

  • 02 April 2013 - 10:55

    Jeanne:

    Gelukkig zagen we je nog even in de kerk met Pasen!!!!
    Een hele mooie reis toegewenst en Buen Camino. Wij volgen jou Josefine en denken aan je!!
    Lieve groet Jeanne en JB.

  • 03 April 2013 - 11:50

    Oom Hans En Tante Nel:

    Hoi josefien
    Een goede reis en veel wijsheid toegewenst hopelijk een beetje goed weer geniet ervan
    Oom Hans en tante nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 239647

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: