Nieuwe reis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Nieuwe reis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Nieuwe reis

Blijf op de hoogte en volg Josefine

11 Maart 2013 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal

Ja het is weer zover, ik ga weer!!!!!! Over drie weken. Jippie!!!!
Effe lekker een endje wandelen, ;-)
Het kriebelt al weer een tijdje, zeker als je net als ik al vaker bent geweest en je steeds in aanraking komt met andere pelgrims.
Even terug naar de basis van het leven, lopen, eten, slapen en vooral de ontmoeting met andere mensen / pelgrims.
Die pelgrims en de mensen onderweg staan belangeloos voor je klaar, dat is helaas in Nederland niet altijd zo.
Mijn eerste pelgrimstocht ging vanaf Le Puy en Velay.
Dat vond ik zo mooi!! Dat mijn 3e pelgrimstocht weer vanaf Le Puy en Velay gaat, naar st jean pied de port over de camino Frances naar santiago.
De 1e reis heb ik voor mijn gevoel niet goed de camino Frances beleeft dus wil ik het nog een keer lopen. (Als god het wil en me een handje helpt dan he).
Ik heb het besluit lang voor me uitgeschoven, ten eerste hebben mijn knieën veel te lijden gehad van de laatste camino.
En ja toch, wil ik dit nog wel een keer??
Maar nu toch de knoop doorgehakt. De treinkaartjes zijn geboekt.
En hoever ik kom en wil?? We zullen het zien.

Ik ga jullie via deze weg op de hoogte houden, dit zal niet iedere dag zijn!
Aangezien ik geen internet bij me heb en computers niet altijd voor handen zijn. Jammer daaraan is wel dat ik niet iedere dag jullie reacties kan lezen.
Voor zover, tot gauw.

Groetjes Josefine

Ps: de verslagen van mijn vorige reis staan ook nog op deze website.

  • 11 Maart 2013 - 19:50

    Nelly Netten:

    hoi Josefien leuk om te lezen dat je weer onderweg bent wens je heel veel succes jijkent mij niet maar jij woont schuin tegen over mijn zoon in het huis van oma Stokkermans en heb je de vorige keer ook helemaal gevplgd vindt het knap van je wens je heel veel liefde,licht en kracht dat je het kan en mag volbrengen veel succes nelly

  • 11 Maart 2013 - 19:59

    Mieke:

    Succes Josefien, maak er weer wat moois van

  • 11 Maart 2013 - 20:29

    Corry:

    Hallo Josefien,
    Ik vindt het knap van je dat je weer gaat maar pas goed op je zelf.
    Het zijn voor ons toch een spannende tijd.
    Gaat alles goed ook al doe je het voor de zoveelste keer!
    We gaan je weer volgen.
    Lieve groet en succes
    Tante Corry ook van Oom Wim

  • 11 Maart 2013 - 22:19

    Diny Van Heist:

    Dag Josefien,
    Heel veel succes op je camino,ik ga het zeker volgen
    Diny van Heist

  • 11 Maart 2013 - 22:25

    Toos De Kort:

    Hallo Josefine,
    Geweldig dat je weer op stap gaat,ik ga je weer volgen hoor!!!
    Groetjes Toos de Kort

  • 11 Maart 2013 - 22:25

    Toos De Kort:

    Hallo Josefine,
    Geweldig dat je weer op stap gaat,ik ga je weer volgen hoor!!!
    Groetjes Toos de Kort

  • 11 Maart 2013 - 23:21

    Frans Blok:

    Hallo Josefine, het is er dan toch van gekomen!!! de laatste keer op de werkplaats ernog over gehad, uren sparen etc. heel veel mooie dagen en geniet dan doen wij het ook maar dan van je verhalen!!!
    de kaarsjes gaan weer branden.

  • 12 Maart 2013 - 08:58

    Francien Van Rooij:

    hoi josefine.

    Mooi om te zien van jou plan, dat het maar goed mag gaan hebje aleen paar keer over giersbergen zien komen.
    Als je zin hebt kom maar een bakske vatten
    Francien

  • 12 Maart 2013 - 09:47

    John Henselmans:

    Je gaat weer op pad, nog een keer vanaf Le Puy naar Santiago. Deze prachtige historische route door schitterende Franse landschappen en langs prachtige dorpen en steden. Ik ken de route en weet, dat je voor de derde maal een onvergetelijke tocht gaat maken! Een reis met vele mooie ontmoetingen en gesprekken, die je weer een stukje wijzer zullen maken.
    "Bonne route" en" Buen Camino" !!!

  • 12 Maart 2013 - 10:12

    Henk Schoenmaker:

    Hay Fien,
    Geweldig dat je weer op weg gaat. Ik wou dat ik mee kon. Maar m'n heup laat me in de steek. Net als vorig jaar toen ik de zilverroute wou gaan lopen. Toen m'n linkerheup en nu in febr. m'n rechter. Maar als alles straks weer ok is gaan we het opnieuw proberen.Ik wens je heel veel succes veel sterkte.
    Bonne route en Buen Camino.
    Ik ga je volgen en als het nodig is een hart onder de riem steken.

    Henk.

  • 12 Maart 2013 - 17:33

    Tante Nel En Oom Hans:

    Veel succes mee lopen en een goede reis toegewenst en doe het rustig aan Gr. Oom Hans en tante nel

  • 12 Maart 2013 - 18:51

    Jan Jagtenberg:

    Veel succes , hou me op de hoogte

  • 12 Maart 2013 - 21:40

    Trudy :

    Hey lady!

    Wat een verrassing! En ik ben wel een ietsiepietsie jaloers hoor! Echter, ik ga hospitaleren in Roncevalles van 24 maart tot 8 juni as.
    Ik wens je "la Providence" op je weg. Jacobus zorgt voor je als je op weg bent. Rest mij nog:
    Buen Camino e Ultreia!

    Trudy X

  • 12 Maart 2013 - 21:41

    Trudy:

    Ik bedoel dus 24 mei, (de wens is de vader der gedachten) :-))

  • 12 Maart 2013 - 21:49

    Jozef En Maria:

    Hallo Josefine,
    Fantastisch dat je weer kunt gaan,we wensen je een goede reis en hopen voor je dat het ook een ontspannen reis wordt.
    Maar bovenal dat je geen gezondheidsklachten [b.v knie ] krijgt.
    Veel succes. Jozef en Maria

  • 13 Maart 2013 - 22:42

    Truus Janse :

    Hoi Josefine ,

    Wat een heerlijk vooruitzicht maar tevens ook best weer spannend !! . Nu nog even een drukke voorbereidings tijd denk ik , en daarna wordt het leven weer wat eenvoudiger en overzichtelijker : lopen, eten, slapen en ontmoetingen met je mede pelgrims .
    Ik ga je zeker volgen, ben weer benieuwd naar je belevenissen en WENS dat je knieën hun volledige medewerking zullen geven .
    Lieve groet ,moed en vertrouwen ! Truus.

  • 14 Maart 2013 - 10:28

    Angelique Van Den Hoven:

    Hoi Josefien!

    Heel veel succes weer!

    Groetjes Peter, Angelique, Tim en Jurre van den Hoven

  • 14 Maart 2013 - 20:55

    John Henselmans:

    Ik heb nog een "Miam Miam Dodo 2011" voor je. Weegt wel ruim 250 gram, maar ik hoef hem niet terug dus in SJPDP kun je hem evt. weggeven of dumpen. Laat maar weten of je hem wilt hebben. 06-10699028
    Ik hoop dat de lente begin april zich eindelijk eens zal gaan tonen en dat een heerlijk lentezonnetje jouw pad mag "verwarmen"..!
    Ik wens je heel, heel veel succes en ben stiekem best jaloers op je. Het gaat je zeker lukken, hoewel er natuurlijk ook best af en toe zware dagen zullen zijn. Maar met jouw doorzettingsvermogen, gekoppeld aan de ervaringen van de eerdere tochten heb ik er alle vertrouwen in!
    Ik verheug me op je verslagen....!
    Hartelijke groet,
    John

  • 17 Maart 2013 - 11:42

    Piet En Antje:

    Hallo Josefine,
    Wat een heerlijk vooruitzicht, even afstand nemen van alles en alleen maar lopen en zorgen voor eten en een slaapplek. Omdat je de tocht al eerder hebt gelopen, is er veel bekend en zal dat allemaal zeker goed komen. We duimen voor je dat, met de hulp van boven, de lijf je brengt waar je naartoe wilt!
    Wij gaan eind mei vanaf Santiago beginnen, ja, ja het wordt niet de eindplaats! We lopen naar Muxia en naar Finisterre en dan gaan we (alweer) terug. Steeds lukte het niet om dit aan het einde van een tocht nog te doen dus hebben we er een aparte pelgrimage van gemaakt. We bellen je nog voordat je weggaat maar vanaf deze plek: een hele goede camino met tijd voor ontmoetingen en zelfreflectie!
    Lieve pelgrimsgroeten van Piet en Antje x

  • 05 April 2013 - 11:50

    Ome Ton En Tante Marga:

    Hoi Josefine,

    We hopen dat je weer een goede en mooie reis hebt, met het doel naar Santiago te lopen.

    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 2251
Totaal aantal bezoekers 239618

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: