Het vertrek..... - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Het vertrek..... - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Het vertrek.....

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

02 Februari 2011 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal
Het komt nu dichtbij mijn vertrek. Gelukkig wel zeg, ik kijk er echt naar uit. Deze laatste weken moet ik nog vanalles, en wil ik ook nog vanalles doen. Ik wil tenslotte alles wel goed geregeld achter laten.(Wat er gebeurd als ik weg ben zien ze maar.) Eerst wil ik even zeggen dat ik het echt ontzettend leuk vind om jullie reacties te lezen, en te merken dat ik volgers heb, uit onverwachte hoek.Ik kijk dus ook best vaak of er nog reacties bij zijn gekomen.
Mijn vertrek, ik ben er eindelijk uit. Ik ga de 27e februari eerst naar de kerk, de St-jan in Kaatsheuvel. Daar krijg ik in de mis van 11:00 uur de zegen. En daarna loop ik aan, ik heb inmiddels ook al iemand die een stukske met me meeloopt. Nee niet helemaal, maar tot het leugenbankske. Mensen uit de kets weten wel wat ik bedoel. Mijn rugzak heb ik ook compleet, misschien iets te compleet. Hij is eigenlijk iets te zwaar. Ik hoop dat het weer omslaat, naar voorjaar. En dan kan er misschien nog wat uit. Er moet tenslotte ook nog water in en te eten. Maar gaande de weg word hij toch lichter, boekjes gaan naar huis. Als het voorjaar is kan er wat warme kleding naar huis.
Zoals jullie zien is mijn website mooier geworden. Er staan inmiddels ook foto's op. Dit allemaal dankzij Angelique. Verder heb ik effe niet zoveel te melden.
Misschien zie ik je de 27e in de kerk?
Groetjes Fien

  • 14 Februari 2011 - 17:58

    Lenie Kenkhuis:

    Hallo Josefien,
    Wij hebben van Nicolette je site doorgekregen , we kunnen je volgen op je tocht.
    Succes met de laatste voorbereidingen en 27 februari dat is al zo.

    Groetjes van een Zandloper

  • 17 Februari 2011 - 18:47

    Angelique Vd Hoven:

    Hoi Josefien!

    Heel veel succes met het regelen van de laatste dingen en ook alvast heel veel succes met je tocht! We volgen je via deze site!

    Groetjes Peter, Angelique, Tim en Jurre van den Hoven

  • 18 Februari 2011 - 22:56

    Frank En Angelique :

    Heel veel succes met je tocht.
    We zullen je blijven volgen.
    En zijn in gedachten bij je.
    En nemen nu al een petje voor je af.

    Groetjes Frank en Angelique Netten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 239621

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: