Bijna november, nog 4 maanden voor ik ga - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Bijna november, nog 4 maanden voor ik ga - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Bijna november, nog 4 maanden voor ik ga

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

31 Oktober 2010 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal

Nog 4 maanden te gaan voor ik op stap ga. Ik heb er zin in. Iedereen die me kent weet dat ik al eerder naar Santiago de compostella ben gelopen. Toen vanuit Le puy in frankrijk, maar voor ik dat ging doen wilde ik eigenlijk al van huis gaan lopen dat werd me toen afgeraden. Nu ik al eens gelopen heb weet ik zeker dat ik dit ook moet kunnen, vanaf huis. Het word wel een uitdaging maar daar gaan we voor!! Nu ben ik bezig met de voorbereidingen, een aantal spullen heb ik al maar ik heb nog wel wat nodig oa een nieuwe loopbroek en een lichtere slaapzak.
Verder ben ik bezig met sporten in de sportschool, mijn conditie en gewicht zijn nog niet naar mijn zin. En natuurlijk in het weekend een rondje duinen lopen, loonse en drunense duinen. Gister ben ik ook geweest, in de regen goede test voor mijn gamaschen en poncho. Afgelopen zondag ben ik ook weer bij de regiobijeenkomst geweest van het genootschap van sint jacob, dit keer in Zijtaart. Daar heb ik weer een hoop bekenden gezien en gesproken. Dat is zo fijn om mensen te spreken die weten waar je over praat, die het al gedaan hebben. Tot volgende keer. Groetjes Fien

  • 06 December 2010 - 09:39

    Kees:

    Hoi Josefine,

    Ik ga je volgen en misschien wel te voet !!

    succes met de voorbereidingen.

    Bon camino
    Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 239655

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: