Vrolijk Pasen iedereen! - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Vrolijk Pasen iedereen! - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Vrolijk Pasen iedereen!

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

24 April 2011 | Frankrijk, Périgueux

Hoi,

Ik wil iedereen een Vrolijk Pasen wensen!

Groetjes,

Josefine

sms update 24&25/4
Hoi, 1e paasdag ben ik naarSaint Astier gelopen het was goed te doen, niet te warm. We sliepen op de camping in een tent. Vandaag 2e paasdag ben ik in Mussidan, nu is het wel warm. We zijn nog met 5e, slapen in de gite van de gemeente. En die is vies! Gelukkig 1 restaurant open, verder alles dicht. Morgen scheiden onze wegen, ik loop 34 km, en de rest niet. Zo heb ik voor de drukte in Spanje nog effe tijd om na te denken, met 4 om je heen lukt dat niet. Groetjes, Josefine

sms update 26/4
Hoi, ik ben in St Foy la Grande, vandaag was het zeer warm om te lopen. Ben blij om er te zijn. Ik loop weer alleen, ging goed, alleen geen koffie vandaag. Gisteren avond hadden we onweer, overdag met het lopen heb ik veel geluk met het weer alleen iets minder warm mag wel. Verder weinig nieuws. Groetjes, Josefine

sms update 27/4
Hoi, ik ben in St Ferme. Mooie afsluiting van mijn 1e credantial/stempelkaart. Weer een warme dag, Harm en Wim noemde me "de Gouden Gids" maar vandaag was ik toch de weg kwijt. De route is hier slecht gemarkeerd en dat blijft de komende dagen zo. Ik loop nu weer in een wijngebied, wel mooi dat de uitzichten zo veranderen. Ben vandaag weer de enigste pelgrim hier, er zijn hier 2 vrijwilligers. En die koken ook, lekker! Ik zit goed.
Groetjes, Josefine

  • 24 April 2011 - 06:50

    Christel En Mari:

    Wij wensen jouw van uit het zonnige Waalwijk ook een prettige Pasen en nog veel bezinning en loop plezier

    groetjes

  • 24 April 2011 - 06:50

    Ome Ton/Tante Marga:

    Josefine wij wensen je fijne Paasdagen toe.
    En veel loop plezier jij komt er wel. We blijven je volgen.
    Groetjes van ons.

  • 24 April 2011 - 07:26

    Jan En Nieske:

    Hoi Josefine Fijne Paasdagen
    En nog fijne wandel dagen,en goei weer
    groetjes jan en nieske

  • 24 April 2011 - 08:01

    Nelly Netten:

    josefine voor jou ook fijne paasdagen en nog heel veel wandel plezier met heel goed weer en je kan het groetjes van uit Kaatsheuvel ik blijf je volgen leuk om te lezen je verslagen steeds.

  • 24 April 2011 - 08:26

    Toos De Kort:

    Hoi Josefine,
    Vrolijk paaswandelplezier, en geniet van al het mooie!!!!

  • 24 April 2011 - 09:21

    Wim Annie Bart Miran:

    hoi Josefien,vrolijk pasen voor jou.

    Fijn dat het goed met je gaat.
    Geniet van al het mooie dat je onderweg ziet.
    Met ons ook alles goed.
    We vinden het leuk om je te volgen en vinden het knap dat je al zo ver
    gekomen bent.
    Wij doen het je niet na hoor.
    Vele groetjes van de fam in t groen....

  • 24 April 2011 - 13:29

    Rini:

    Hoi Josefine,

    Jij ook een zalig pasen. Veel wandelplezier, goed weer en geniet van deze mooie pelgrimstocht.
    Ik hoop, dat alles goed zal blijven gaan, maar daar heb ik de volste vertrouwen in. Ik wandel in gedachten met je mee en ik zal aan je blijven denken. Groetjes, Rini

  • 24 April 2011 - 18:14

    Nico:

    hoi Fien,
    Al 8 weken onderweg
    al een flinke wandeling achter de rug
    soms wat moe, mag het
    het gaat prima
    geniet ervan
    succes en veel mooie gedachten
    's nachts de gedachten uitschakelen, proberen, geeft rust
    groeten Nico

  • 25 April 2011 - 08:35

    Anja De Vos:

    He josefiena .

    Vrolijke tweede paasdag .
    Gisteren lag hier het internet eruit dus vandaar .
    Je bent al een eindje opweg ....je ging een week voor de carnaval weg en nu is het al pasen ....voor je het weet is het pinksteren .
    Ik hoop wel dat je een exstra eitje hebt gehad voor de pasen zoniet ......moet je dat straks allemaal inhalen hoor .
    Ik hoop dat je vandaag een beetje goede dag hebt ....en wat afleiding hebt onderweg .Loop je nog met mede pelgrims ????
    Fijne dag verder Dikke knuf Anja.

  • 25 April 2011 - 09:14

    Mieke:

    Ook vanuit Homberg Efze (duitsland) een prettige tweede paasdag.
    Groetjes en nog veel wandel plezier.
    Mieke

  • 25 April 2011 - 10:13

    Henriëtte De Clercq:

    Hoi Josefine,

    Wat onvoorstelbaar knap/leuk om je reisverslagen te lezen.Super dat jij dit presteert.
    Ik geniet vanachter mijn computer van jouw reis.Zie het in gedachten allemaal voor me.
    Na tien jaar in Frankrijk te hebben gewoond.

    We hebben inmiddels een kleinzoon gekregen Op 20 april is hij geboren.Gelukkig gaat alles goed.

    De tuin mist mijn fientje wel hoor!

    Wens je nog veel succes met je tocht!

    Groetjes uit W.W

  • 26 April 2011 - 13:03

    Martin En Mirjam:

    1 ste paasdag ruim 10 km gelopen, en we waren s avonds kei k......., je begrijpt het al he ? we vinden je supergoed fientje, we blijven je volgen hoor oh ja ik hou het nog steeds vol al is het met ups en downs heb jij vast ook wel eens last van .daaag tot het volgende berichtje x m. en m.

  • 27 April 2011 - 01:51

    Ken En Willie:

    We have been thinking of you, and how you spent your Easter. We were at our vacation home with our children and grandchildren. We were lucky that it only rained a bit, so we could spend lots of time outside.

    Did you every meet Gerhard and Christine who are from Vienna when we walked together in France? Tomorrow they are starting to walk from Sevilla to Santiago, which is 1,000 kms, quite a bit but not compared to you!

    Love, Willie and Ken

  • 27 April 2011 - 08:32

    Anja De Vos:

    Hoi dappere dame .

    Zo te lezen gaat het ondanks wat kleine tegenslagen goed .
    Dapper dat je weer alleen loopt ,.....maar goed om je gedachtens op een rij te zetten .
    Gelukkig Spanje in aantocht .
    Aleen zal het telkens wat warmer worden ....maar daar staan tegenover dat het spaanse eten heel goed en gezond is .
    Zo blijf je in balans met de plussen en de minnen .
    Ben trots op je .....stuuur je een massa energie .
    Dikke knuf Anja

  • 27 April 2011 - 13:33

    Roland, Karin + Kids:

    We blijven je vol bewondering volgen... Knap hoor!!!
    Succes en geniet ze!!!


  • 27 April 2011 - 19:18

    Nelly:

    Lieve Josefine....Ik zit hier voor het open raam aan jou te schrijven. Ik luister terwijl naar een prachtig merelconcert, zo helder en sereen in de avond dat ik er warm van wordt en poëtisch.
    Dan ook nog deze mooie tekst vind, op jouw reis en jeugd van toepassing is.
    Lees en voel je jong......
    Loop maar, loop maar over de paden en spring luchtig over het hek.
    Een vrolijk hart loopt heel de dag,is het treurig dan is 't na een mijl al moe.

    Ik hoop dat je de weg morgen weer kunt vinden en over een tijdje de wegen weer gemarkeerd zijn. Met de wandelclub liep ik van morgen dwars door de Loonse en Drunense duinen en genoot van de uitzichten,Josefine, geniet jij ook van de uitzichten en alles wat je onderweg tegenkomt. Sla het op en bewaar het in je hart om er later nog van te genieten.
    Heel veel Liefde, Licht en Kracht op je levenspad!!! Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 939
Totaal aantal bezoekers 239701

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: