Varzy - Reisverslag uit Varzy, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Varzy - Reisverslag uit Varzy, Frankrijk van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Varzy

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

02 April 2011 | Frankrijk, Varzy

Hoi,

Josefine heeft mij gevraagd een stukje voor haar te plaatsen op de site, de sms update werkt op het moment niet, vandaar dat er al een paar dagen geen berichtjes geplaatst zijn.
Groetjes,
Angelique

sms update 1/4
Hoi, Ik ben in Tanney, vandaag samen gelopen met Gerard en Orty. Ik voel me wat beter. We hebben hier een huisje voor onszelf. Het landschap is een stuk mooier, net Anton Pieck. Allemaal heuvels met groen en dorpjes erop. Het weer was goed om buiten te zitten, en de was te drogen. Net lekker gegeten.

2/4
Van Tanney naar Varzy gelopen, het lopen is goed gegaan, heerlijk warm weer, kleurtje opgedaan!
Met Gerard en Orty gelopen, morgen weer samen op pad. We lopen nu de route over de weg.
Vandaag door de eigenaar van de Chambre d'hotes opgehaald in Varzy, de Chambre d'hotes ligt nl 10km van de route af. Morgen zet hij ons weer op de route af.
Ik voel me weer goed, geen buikpijn meer!
Groetjes,
Josefine

sms-update 3/4
Hoi, ik ben in la Charite-sur-Loire, beetje regen gehad vandaag. Dit is een mooi stadje, maar ja zondag alles dicht. In de kerk op zoek naar kaarsen, lag er nog 1 hele, die maar aangestoken. Het gaat een stuk beter met me, morgen ook weer beter weer. Heb nog geen andere pelgrims ontmoet, verder geen nieuws.
groetjes, Josefien.

sms - update 4/4
Hoi ik ben in Baugy vandaag, weer alleen gelopen, Gerard en Orty lopen kortere afstanden als ik, en ik wilde verder. Het ging goed, heel goei weer. De dorpen worden ook beter meestal is er een bakker. Vandaag zelfs een paar kerken gezien die open waren! Ik zit in een geweldige gite van de gemeente, klein maar helemaal compleet. Heb net gegeten nog wat lezen en op tijd slapen. Morgen naar Bourges, en ik wil op tijd weg. De kerk daar moet heel mooi zijn.
Groetjes, Josefien.

hoi, het kan zijn dat ik de eerste 3 dagen niet een update op de site kan zetten, zodra het weer kan horen jullie van me! Groetjes, Josefien

  • 02 April 2011 - 19:19

    Anja De Vos:

    He josefientje ..

    Gelukkig weer bericht ....ik maakte me al zorgen ....en had al gsmst .
    Maar ik ben blij dat je je een beetje beter voelt .
    De slaapplaats is goed het eten ook en je gezelschap ook
    k hoop dat je batterijtje weer een beetje opgeladen is .,zodat je met frissen moed door kan gaan .
    Hier was het wwer ook goed ,,,,dus sturen we het zonnetje af en toe naar jou toe .
    Ik duim voor een goede nachtrust ,,,,,met een mooie droom .

    Dikke knuf Anja.

    hopelijk kun je weer snel ,aan de slag en werk je sms update weer

  • 02 April 2011 - 19:24

    Tonny Smits:

    Gelukkig weer bericht van je, fijn om te horen dat je met Gerard en Orty loopt.
    Groetjes Tonny

  • 02 April 2011 - 21:30

    Tante Corry:

    Fijn om weer wat te lezen dacht al zou ze ziek zijn geworden maar gelukkig niet.
    je bent en blijft een kanjer hoor.

    Veel liefs en de groetjes van ons allemaal doei tot het volgende bericht we kijken er na uit

  • 03 April 2011 - 09:10

    Frank En Angelique:

    Hoi Josefine,
    Fijn weer wat van je te horen.
    Nog beter is het om te horen dat je, je weer goed voelt en wat aanspraak hebt.
    Ook leuk om te lezen dat al ben je ver weg dat je de Efteling in je gedachte houdt.
    Hopelijk blijft het zo mooi of nog beter wordt het nog mooier.
    Succes en we blijven je trouw volgen, kanjer.

    Groetjes uit de straat.

  • 03 April 2011 - 12:29

    Riet:

    Fijn dat het je weer beter gaat. Wat contacten onderweg kan ook heel positief werken. Misschien lijken de afstanden dan wat gemakkelijker te nemen. Ik vind het knap wat je doet, zal het je niet nadoen. Een goede tocht met fijne contacten en weinig pech, dat is wat ik je toewens. Hou je goed Josefine!

  • 03 April 2011 - 16:25

    Monic Van Berkel :

    Hey Josefine,

    Nounou, petje af hoor, voor wat je allemaal doorstaat.Ik volg je reisverslagen en ze zijn erg boeiend, maar dan is er ook het besef hoe zwaar jouw tocht is.Knap, dat je dan toch elke keer weer doorbijt en verder gaat.

    Nou Josefine, heel veel succes op jouw verdere reis.

    Groetjes Monic, Paul en de kids.

  • 03 April 2011 - 17:58

    Wim En Willy:

    Hoi Josefien,

    Leuk dat je al een paar dagen met Gerard en Orty loopt.
    Hier is alles o.k. Ook wij hebben mooi weer.
    Je violen staan er mooi bij. Ook de natuur hier bot mooi uit.
    Veel wandel plezier.
    Liefs wim en willy.

  • 03 April 2011 - 19:14

    Anja De Vos:

    HOI hoi fientje ...

    Voor strakkies ...trusten en droom ze .
    Gelukkig weer een berichtje .

    xxxxAnja

  • 03 April 2011 - 22:04

    Nelly:

    Geluk.....

    Geluk voor de mens die dromen blijft.
    Geluk voor de mens die hopen blijft.
    Geluk voor de mens die met open ogen blijft kijken.
    Geluk voor jou die blijft uitzien.
    Geluk voor jou die blijft verwachten.

    Ik wens je een Zalig en sfeervol Pasen op je pelgrimstocht.

    Liefs en een vrolijke lentegroet!!!
    Veel wandelplezier en. Ook.........
    Veel Liefde, Licht en Kracht op je pelgrimspad!!!!! Doei. Nelly


  • 04 April 2011 - 19:51

    Anja De Vos:

    He toppertje .

    Gelukkig gaat het weer wat beter ,daar ben ik blij om .
    Ga gewoon met frisse moed verder ,
    het belangrijkste is dat je in jezelf geloofd toch .
    Voor stakjes slaap ze en morgen weer gezond op
    Wanneer het te zwaar word ....geef het dan even uit handen .....vertrouw op degenen die op je schouders zitten ..

    DIkke knuf Anja.

  • 04 April 2011 - 22:00

    Tonny Smits:

    Hoi Joske
    Het klinkt weer goed. Wij zijn even druk met van alles en nog wat je weet dat wel he.
    Het ga je goed en heb vooral vertrouwen je kunt meer dan je denkt.De mezen vechten om een
    woonhuisje in onze tuin en de merels denken dat ze bij ons de baas zijn en rotzooien maar wat aan wat we netjes hebben gemaakt', er zit een hele horde eksters 7 stuks in een grote boom bij de buren dus die moeten we verjagen anders wordt het niks met al dat kleine vogelgrut.
    Geniet van je tocht en neem detijd om er ook van te genieten.
    Groetjes Tonny

  • 07 April 2011 - 06:16

    Anja De Vos:

    Morge fientje .

    Alles goed daar ????.....het is maar stil aan de overkant .
    Ik hoop dat het nog steeds goed gaat .
    Ik blijf je volop in het licht zetten ,,,,en stuur je massa,s energie .
    ik gedachten naaar jou toe .

    Lieve knuf Anja

  • 07 April 2011 - 15:48

    Hi! Dear Josefine:

    Ken and Willy told me about your new walk starting in Holland, towards Santiago. What a great project. I have to admit that I try to follow you on your »Blog» but the »translater on line» is very poor and inadequate. So I will try to get informations from Willie when she will be in Montréal in mid-May.

    I am presently writting to Lise Giroux (from Sherbrooke, Québec) who you met in Spain and was whith us in the cathedral of Santiago for the memorial mass.

    I realy admire you with your determination and courage...I am not suprise at all ! Your are a great person. I will try to follow on your expedition and will think about you. The pictures on your »blog» are »»magnifiques»».

    Best of luck dear friend, François

  • 07 April 2011 - 16:43

    Francien Van Rooij :

    Hallo josefien.
    Volgens mij zit je goed in het ritme,jammer dat we je sms berichtjes niet iedere dag kunnen
    kijken
    We zullen maar denken geen bericht is goed bericht.
    Dus kop op, en steeds maar weer verder dat was toch de opzet.?
    Alle goeds gewenst.
    Francien van rooij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 239631

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: