Nog 3 dagen - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

24 Februari 2011 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal
Nog 3 dagen dan vertrek ik, eindelijk!
Zondag om 11:00 uur is de mis in de St Jan in Kaatsheuvel. Na de mis zou ik het leuk vinden als jullie koffie mee gaan drinken. De koffie staat klaar in de pastorie van de St Jan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Na die koffie loop ik aan.
Deze laatste week was mijn bedoeling om even bij te komen en de laatste dingen regelen. Maar dat is niet helemaal gelukt, dat even rustig aan doen. Ik kan nog steeds moeilijk nee zeggen en meen dan ook dat ik nog bij jan en alle man op de koffie moet. Dus mijn grens was gister bereikt. Vandaag had ik nog één adres waar ik langs moest en ook wilde en daar blijft het bij voor ik vertrek. Dus bij deze als iemand me gemist heeft? Tot aanstaande zondag in de kerk.

Bij deze wil ik ook alvast iedereen bedanken voor de steun, in de vorm van kaarten, mails, telefoontjes enz. Ik lees al jullie reacties met heel veel plezier.
Lieve groetjes Fien

Ps: Er staat een stukje over mij op de site van de kerk, www.parochiekaatsheuvel.nl

  • 24 Februari 2011 - 19:04

    Kees En Marij:

    Hoi Josefine,

    Wij wensen je veel succes en lezen je ervaringen wel op deze site.
    In de Basiliek zal een kaarsje branden voor een goede "camino "

    groetjes
    Kees en Marij

  • 24 Februari 2011 - 19:36

    Anja De Vos:

    Hoi Fientje ,

    Ja nu nog maar 3 dagen ....het gaat snel .
    Maak je geen zorgen ,,,geef je over aan het gevoel ,,,,nog zoveel te
    moeten .
    Respect voor je ,en in gedachten bij je .
    Met een knipoog naar boven

    Lieve groet Anja

  • 24 Februari 2011 - 19:53

    Mieke:

    tuurlijk mis ik je nu al maar daar hoef je je niks van aan te trekken ;-). Lekker rustig de laatste dagen nog even energie tanken.
    Groetjes en tot zondag.

  • 24 Februari 2011 - 20:12

    John Henselmans:

    Spannend....! Nog even en het gaat beginnen. Ik kan (als a.s. pelgrim) me wel een beetje voorstellen hoe dat nu voelt. Je gaat aan iets heel aparts beginnen, van alles meemaken, een heleboel lieve mensen ontmoeten en een heleboel zien en ervaren.
    Tot zondag in de kerk !!!

  • 24 Februari 2011 - 21:00

    Tante Corry:

    Oké Josefien,

    De wemel heb ik gelezen gekregen van iemand die daar ook werkt.
    de site kerk gelezen staat er goed in leuk voor je tot zondag.

    groetjes van Oom Wim en Tante Corry.

  • 25 Februari 2011 - 19:52

    HenkvanGrinsven:

    Hoi Fien, over 2 dagen ben je al aan de wandel. Had vorige week vrijdag graag even een handje willen geven in de kantine maar er is nikx van gekomen. Dan maar via deze weg, het WML -stafbureau wens je veel loopplezier, we zullen aan je denken. onze Bert heeft ervoor gezorgt dat iedereen je reisverslag kan volgen op internet, door een briefje met adres te geven, toffe kerel.
    de groeten van de buren doei doei Henk

  • 26 Februari 2011 - 14:37

    Truus Janse-verhaar :


    Hoi Josefine ,

    Voorlopig je laatste nachtje in je eigen bed en vlak bij de start van je grote avontuur !
    Je droom kan gaan uitkomen !!
    Voor vanavond :slaaplekker .

    Buen camino , Truus .

    Slaap lekker

  • 26 Februari 2011 - 21:36

    JAN V D :

    Josefine
    Heel veel succes met je wandel tocht naar Santiago de Compostela .
    We gaan je volgen ,want ik heb het adres gekregen van Bert v e ,wat is dat toch "n toffe vent he'
    Groetjes ....
    Jan

  • 26 Februari 2011 - 23:46

    Karin En Ben:

    veel succes we zien je morgen

  • 27 Februari 2011 - 11:45

    Almar En Nicolette:

    We wensen je ook namens alle zandlopers een hele goede reis. We zullen je verhalen volgen.
    Helaas was het voor ons niet mogelijk om je nog persoonlijk een goede reis te wensen.
    Het aller allerbeste toegewenst.
    groetjes Almar en Nicolette

  • 27 Februari 2011 - 12:20

    Angelique Vd Hoven:

    Heel veel succes de komende tijd!
    We blijven je volgen!

    Groetjes Peter, Angelique, Tim en Jurre van den Hoven

  • 27 Februari 2011 - 12:57

    Nelly En Rony:

    Wat een mooie kerkdienst en heel goed op jou gericht. Geweldig. Heel veel succes en Bonne Route en Buen Camino!!!! We blijven je volgen.
    Ultreïa y susea.

  • 27 Februari 2011 - 14:09

    Fam De Hart:

    hoi josefine,
    Heel veel succes en veel plezier met je reis,we volgen je vorderingen via de site....
    groetjes van Patrick,cindy,david,thomas en jasmijn de hart

  • 27 Februari 2011 - 17:23

    Cor V.d. Hoven:

    Ik heb Josefine nog bij de ijsbaan gesproken en was zeer content met zoveel Buurtgenoten en Vrienden en Familie,om haar uit te zwaaien bij de Kerk in Kaatsheuvel en vond dat er van uit de parochie heel
    mooi aandacht aan haar geschonken is dat heeft haar echt gesterkt om de tocht te ondernemen,
    Namens Josefine en Mij iedereen Harsstikke Bedankt.
    Een Hartelijke Groet,Cor.

  • 27 Februari 2011 - 21:20

    Michel En Lieselot:

    Hoi Josefine,

    Wij wensen heel veel succes!
    Een goede reis met hopelijk steeds beter weer.

    Groet,
    Michel, Lieselot en Julius van den Hoven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 239629

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: