Laatste week thuis... - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Laatste week thuis... - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Laatste week thuis...

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

19 Februari 2011 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal
Gister was mijn laatste werkdag. Nu heb ik nog een ruime week thuis om de laatste dingen te regelen. Ik was maar eens begonnen met de dingen op te schrijven, het gevolg daarvan is dat ik al een half a4tje vol heb.
Nu zo gauw mogelijk dingen afwerken.
Deze week ga ik verder lekker bijslapen/vooruit slapen. Gisteravond had ik een hele gezelige avond. We hadden een avondje met de buurtvereniging, Jan Bernard Koolen kwam daarbij vertellen over zijn tocht naar Santiago afgelopen jaar. Nu weten ze in mijn straat ook wat ik kan verwachten. Ik had zijn lezing al eens gezien, maar dat blijft leuk. Nu ik nog, ik heb er ontzettend veel zin in. Wat ik veel hoor van collega's en bekenden is vooral, ik heb bewondering, respect voor je dat je dit gaat doen. Daar ben ik heel blij mee. En toch is het gewoon de ene voet voor de andere zetten. Wat ik van de week las:
Maak je geen zorgen voor de dag van morgen, die zorgt voor zichzelf.
Nou alvast bedankt voor al jullie belangstelling en reacties, ontzettend leuk!!
Groetjes Josefine


:SMS update:: 20 februari 2011 :
Vandaag mijn laatste zondagse oefenrondje. Er staat een koude wind maar tis droog. Nu zit ik bij de rustende jager aan de koffie met worstenbrood. Ook de laatste keer, volgende week loop ik van bos en duin gelijk naar udenhout. Fijne zondag, fien


:SMS update:: 20 februari 2011 :
Ik ben weer terug van mijn rondje. Vandaag doe ik niet veel meer. Fien


  • 19 Februari 2011 - 08:19

    Angelique:

    Hoi Josefine,
    Ik heb gisteren ook genoten van zijn lezing, heb nu een beter beeld van wat je te wachten staat! Petje af hoor, ik doe het jullie niet na! Maar het lijkt me een unieke ervaring!!!!
    Groetjes,
    Angelique

  • 19 Februari 2011 - 11:22

    Tante Corry:

    Goed voorbereid, maar je weet toch niet alles van te voren hoe goed je dat ook doet Geluk en het weer moet je wel mee hebben maar we duimen en natuurlijk op tijd een kaarsje voor je aan en we volgen je met de verslagen tot zondag in de kerk.
    Groetjes van ons.

  • 19 Februari 2011 - 13:03

    Tante Jo:

    Hallo Josefine.
    Het begint nu toch al dichterbij te komen.
    Maar als je de stap.neemt
    Zul je merken,dat er een enorme kracht in jezelf wordt aangeboord.
    Om de tocht goed te beginnen
    We wensen je een goede reis.
    Als het kan ben ik in de kerk.
    Groeten Tante Jo en ome Toon

  • 20 Februari 2011 - 21:29

    Lobke:

    heey fien,
    Het is al bijna zover. Ik wil je heel veel suc6 wensen met je reis. Ik hoop dat je goed aankomt in Santiago zonder al te veel tegenslagen.
    Groetjes Lobke

  • 21 Februari 2011 - 06:11

    Fam De Hart:

    Hoi Josefine wij wensen je veel loop plezier .
    Ook dit gaat je wel lukken veel plezier op je vacantie.
    Gr Tante Nel en Oom Hans

  • 21 Februari 2011 - 15:12

    Marloes:

    En het gaat je zeker wederom lukken, alle vertrouwen erin.

  • 22 Februari 2011 - 20:46

    Coriel:

    Hoi Fien ,
    22-02-2011
    Ik heb vandaag op het werk gehoord dat je deze week al vrij hebt genomen om je rugzak 27 keer in en uit te pakken voor de lange voetreis. Wij wensen je een blaarvrije tocht toe met veel mooie momenten. Wij volgen je wandelprestaties op de voet (èh via de computer thuis en op het werk).
    Wandel ze , groetjes: Colleen Wessel, Werner, Pèronne en Coriel.

  • 23 Februari 2011 - 09:11

    Jolanda:

    Hey Josefine,

    Alvast heel veel succes gewenst voor je reis.
    Ik hoop voor je dat je tijdens het vorderen van je reis, ook 'overtollige' bagage achter je kunt laten.
    Gaat je vast lukken!!!
    Als gevoel de vrijheid krijgt, verandert leegte in ruimte.....
    Groetjes Jolanda

  • 23 Februari 2011 - 16:18

    Koosje:

    Hoi Josefine
    Ik zag je daarstraks wegrijden met de auto en moest toen denken aan de voettocht die je te wachten staat.
    Wij hopen voor je dat alles meezit en je geen tegenvallers tegenkomt op je tocht.
    Wij doen het je niet na..
    Succes met het regelen van alles...
    Ik heb deze site opgeslagen zodat we je kunnen volgen op je tocht.
    Groetjes ook van Jos,
    Koosje Verschure

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 239622

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: