Grandad del Salima - Reisverslag uit Grandes-Piles, Canada van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Grandad del Salima - Reisverslag uit Grandes-Piles, Canada van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Grandad del Salima

Blijf op de hoogte en volg Josefine

11 Juni 2015 | Canada, Grandes-Piles

Hoi allemaal

Vanacht weer niet goed geslapen.
De jeugd was zo blij dat ze de berg over waren dat ze op de zuip gingen.
Ze kwamen om 2:00 uur terug.
Ik ben op tijd opgestaan, hun dag was lang want die hadden een kater!!!
Ik zou mee gaan naar Castro maar dar had ik geen zin meer in.
Vanmorgen gelijk weer omhoog de berg op.
Om na een aantal km weer steil omlaag te gaan naar de stuwdam.
Het uitzicht was heel mooi.
Boven nog veel mist maar naar beneden beter weer en zon!!
Die had ik al even niet gezien.
In de bergen ist ook koud. Zeker niet meer als 15 graden.
Beneden aan de stuw is een hotel bar. Daar hadden we na 15 km koffie.
Lekker!!!!! In de zon.
Toen nog 5 km naar Grandes del Salima.
Samen met Gina de laatste km gelopen.
In Grandes slapen we in de herberg.
Ik heb een bovenbed. In de hoek Gelukkig.
En ik lig er al in, ben zo moe!!!!
Morgen zoek ik een kamer voor mezelf.
Morgen Fonsegrado.

Groetjes Josefine xxx

  • 11 Juni 2015 - 21:31

    Wim En Corry.:

    HOI,
    Weer een mooi verslag dat doe je goed
    Alweer wat verder en slapen doe je later maar inhalen hahahaaa
    Je ziet veel en geniet er van.
    NL nu warm tot zeer warm.
    Lieve groet van Ons.


  • 11 Juni 2015 - 22:02

    Nelly Netten:

    josefine het lopen gaat je beter af als het slapen maar nu lig je al op wens zou zeggen slaap lekker en morgen gezond weer op knap hoor doe je niet na groetjes nelly

  • 11 Juni 2015 - 22:06

    Ineke:

    Even wat verslagen gelezen! Je bent over dun berg Hospitales gegaan, toen wij er waren was t weer te wisselvallig en veel wind, dus daar niet geweest. Al je verslagen zijn herkenbaar zelfs de luidruchtige jeugd, maar na 10.00 uur waren ze stil! Hadden we geluk mee! De natuur is er mooi, soms grillig en dan weer zo lieflijk! Als ik de foto's bekijk dan zie ik ons weer staan uitkijkend op t meer van salime, er hing een dichte wolk boven die wat op en neer deinde... Je zou er zo induiken! In fonsagrada hebben we pension manolo genomen, daar hebben ze ook n 1 persoonskamer! En zeer schoon en lekker eten, avond en ontbijt! Je loopt er vanzelf langs! En zeer lieve mensen! Proberen waard en dan slaap je misschien ns lekker ! Succes met alles en ultreia! En je schrijft leuke verslagen, ik kijk uit naar je volgende verslag! Een mooie wandeldag!

  • 12 Juni 2015 - 09:21

    Lenie Kenkhuis:

    Hallo Josepfine
    Af gelopen dagen alle verslagen gelezen . Zware tocht maar wel mooi . Knap hoor dat je telkens een verslagje doet.
    Ik volg je graag ...liefs Lenie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 239615

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: