Bodenaya - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Bodenaya - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Bodenaya

Blijf op de hoogte en volg Josefine

08 Juni 2015 | Spanje, Bodenaya

Hoi allemaal

Vanacht weer iets beter geslapen.
We waren met zijn 3en dat scheelt. Op tijd vertrokken vanmorgen.
Om 7:30 uur op pad, bij een benzinepomp kon je koffie krijgen. Lekker!
Rond 10:45 uur was ik al in Salas. Daar weer koffie op.
Dat eerste stuk wad goed te lopen. Beetje omhoog en omlaag. Door de natuur alleen wel veel herrie van de snelweg.
Jammer
In Salas lekker weer koffie op. En toen de klim naar Bodenaya. Deze was pittig! Wel heel mooi, alleen bergen en een rivier. Zo hoog de bergen!!
Ik liep met een Fransman, gepensioneerd.
Voor we het wisten waren we al in Bodenaya.
Beetje te vroeg het was 13:00 uur en hij is pas open om 14:00 uur.
Voor er iemand was had ik het al steenkoud.
Als je loopt ist goed te doen. Maar dan wel douchen als je stopt.
De herberg hier was zo vol!! Ook met rugzak toeristen. Daar baal ik van! De Fransman liep Door naar Tineo.
Ik dacht later wel had ik maar doorgelopen naar La Espina.
Maar daar zal het ook wel druk zijn.
Valt niet mee om positief te blijven nu.
Gauw naar Santiago en naar huis.
Morgen Campiello of Borres. Als er plek is? 25-28km

Tot gauw groetjes Josefine xxx

• 08 Juni 2015 - 17:36

Wim En Corry.:

Hoi Josefine,

Zo gaat het wel snel hoor.
    Je komt er wel en geniet er van nu ben je er en wie weet of het niet je laatste keer is ???
    Geen last van je knie gehad tot nu toe goed teken toch.
    Succes voor de volgende dagen......

Lieve groet Oom Wim Tante Corry.

• 08 Juni 2015 - 19:43

Tonny Smits:

Hallo Joske
    Ben bij je aan de deur geweest maar tevergeefs je was al vertrokken schijnbaar.
    Een wat late reactie wij waren tot 20 mei naar Barcelona en bij vertrek hebben
    ze alles wat van waarde was gestolen, dus heel veel moeten regelen en behoorlijk overstuur,
    Ze gappen daar bij het leven, dus pas goed op je spullen.
    Ik las vandaag dat je weer de kriebels hebt naar huis en haar, ja Joske dat is de liefde.
    Ik wens je alle goeds op je wandelpad kop op en poot recht en geen schuilen maken onderweg. (oud gezegde) groetjes Rien en Tonny

• 08 Juni 2015 - 21:33

Mies V.Hoorn:

Dag Josefine, Wat een toeval, dit is Josefine die zo mooi kon vertellen op de bijeenkomst 8 febr in Zijtaart. Over ritselende plastic zakjes en wat je allemaal niet mee moest nemen. Misschien weet je het nog wel, Bert heeft van jou nog informatie per mail gekregen voor overnachtingen. Bert is 18 maart vanuit Maastricht op pad gegaan. Heeft er nu ruim 2000 km op zitten en tot nu toe zonder problemen.
    Wie weet komen jullie elkaar nog tegen, dat zou dan echt toeval zijn. Heel veel succes verder en geniet ervan. Groetjes uit Oss en van Bert uit Spanje.