Oviedo - Reisverslag uit Oviedo, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Oviedo - Reisverslag uit Oviedo, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Oviedo

Blijf op de hoogte en volg Josefine

05 Juni 2015 | Spanje, Oviedo

Hoi

Vandaag toch naar Oviedo gelopen.
Gister was het voor de anderen nog laat geworden....en dronken.
Ik niet! En weer slecht geslapen.
Vanmorgen gegeten en tegen 8 uur aangelopen.
Met het plan om naar Pola de Siërra te lopen.
Was maar 10 km. Ik was daar tegen 11 uur.
De kerk wat open en ze hadden echte kaarsen dus aangestoken.
Daarna koffie op en daar knapte ik van op.
Dus besloten om Door te lopen.
Nog 16 km het was niet zo mooi. Veel asfalt en industrie.
In Collote in een bar thee op en toen zat ik er doorheen!
Moest huilen, de barman zag dat en bracht me servetten.
Na de thee nog 5 km naar Oviedo.
Om 16:00 uur was ik er.
Een mooi oud centrum mooie kerk! Kost alleen entree.
Daarna naar de herberg gelopen. Die is niet zo goed. Maar kost 5 euro.
Dat overleven we wel.
Morgen eerst om 9:15 uur naar de kerk. Er is een mis en dan is de entree gratis. Vanavond heb ik met Gina en Manuel wat gegeten in de stad.
Het was een lange dag!
Morgen een kortere etappe lopen. Mn heup enzo doen zeer.
Ik zit hier in de keuken van de herberg. Mn slaapkamer ligt vol ben benieuwd of ik kan slapen?
Tot gauw

Josefine xxx

  • 06 Juni 2015 - 00:00

    Ans Zonneveld:

    Hallo Josefine, Je bent nu op weg................ Geniet er van, ik heb je net een PBerichtje gestuurd op fb. Wist niet dat je al op pad bent. Heel veel mooie km en ontmoetingen, ik blijf je volgen, groetjes Ans.

  • 06 Juni 2015 - 07:20

    Marloes:

    Je doet het goed Josefine. Ga zo door! Denk aan je xx

  • 06 Juni 2015 - 10:28

    VanHenk:

    Hoi Josefien, Ik vroeg me af hoe het met je ging en zag ik je profiel van waarbenjij nu een verslag van 5 juni heb het zojuist gelezen. Leuk om toch even iets van je te lezen hoe je de wandeltocht beleefd, ook ik blijf je volgen, groetjes vanHenk WMLFacilitair dan weet je het wel

  • 06 Juni 2015 - 11:29

    Corry En Wim:

    Hoi Josefine,

    Geniet er van en hoe is het weer er want dat mis ik ?
    Lieve groet van Oom Wim en Tante Corry.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 239617

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: