As Seixas - Reisverslag uit Lugo, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu As Seixas - Reisverslag uit Lugo, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

As Seixas

Blijf op de hoogte en volg Josefine

16 Juni 2015 | Spanje, Lugo

Hoi allemaal

Lange dag goed weer. En goed geslapen!!!!In Lugo.
Hier met 6 pelgrims.
De rest volgt later.

Groetjes Josefine xxx

Zo dus vanacht heb ik heel goed geslapen.
Was om 6 uur wakker eruit aangekleed. En op pad. ..bijna niet.
De deur van het pension was op slot.
Ik moest de eigenaar wakker maken. Ook gek als er Brand is!!
Nouja ik kon weg. Door de stad langs de kerk. Even zoeken naar de route.
Ik was zo stom om achter een Spanjaard aan te lopen.
Eentje die bij Lugo begon. Gelukkig had ik de route zo te pakken.
Stad uit langs het sportcentrum. En iets voorbij staat de 100 km paaltje.
Foto's! ! Weer een mijlpaal. Het zit er bijna op.
Het liep goed vandaag behalve dat het heel veel over de weg ging.
Door de goede nachtrust liep ik goed. Na 9 km was er dan toch een bar....Jippie! ! Dat is wel heel lekker. Koffie!
Even gezeten en toen verder. Eindelijk gingen we ook van de weg af. Al had ik wel weer heel mooi uitzicht op de bergen. Heb ook veel koeien gezien. Ben zelfs Door Bacarin gelopen. Baca betekent koe.
Ik was om 11:30 uur in San Roman. Beetje vroeg!! Lekker koffie op en toen verder. Het was toen iets meer omhoog en omlaag. Het plan was om naar Ponte Ferreira te lopen. Maar het liep zo lekker. En andere pelgrims brachten me op andere ideeën. Dus toch verder gelopen naar As Seixas. Ruim 30 km.
Maar te doen. Al ist wel warmer geworden nu.
Mn benen staan weer onder de warmte uitslag.
Om 15:30 uur was ik er. Samen met 2 meiden uit Litouwen en een jong stel uit Oekraïne en een Poolse. En ik.
En het ziet er naar uit dat dit het was voor vandaag.
As Seixas is een heel klein dorp. 7 huizen waarvan 1 herberg en 1 bar/ restaurant.
Zo wat eten om 19:00 uur kon niet eerder. Hahaha. Ik ben denk de enige klant.
Morgen weer verder lopen. Hopelijk een goede nachtrust. Dan kan ik "speedy" een heel end komen.
Ohja een echte "van den Hoven" he goed dat we zo zijn! Kijk maar naar de Boscheweg! Hihihihi

Tot gauw groetjes Josefine xxx

Ps: plaats te klein om te vinden op de kaart.

  • 16 Juni 2015 - 18:45

    Marga:

    Hallo Josefine,
    Ik lees je verhalen met veel plezier het gaat goed met je af en toe een dipdag.
    We blijven je volgen ben benieuwd wanneer je aankomt.
    In iedergeval veel succes met het lopen.
    Lieve groetjes van Ton en Marga.

  • 16 Juni 2015 - 19:05

    Anja De Vos :

    Hoi Stoere Fientje ,,,,,Alweer een stukje verder .....Toppie dat t goed gaat ,,,,,maar ik had niet anders verwacht hoor ......Of kwam het door t zien van de koeien ????Grapje .....Ga ervoor je kunt nu aftellen ......Slaap ze en morgen weer fris ertegen aan xxxxx

  • 16 Juni 2015 - 19:17

    WIM & Corry.:


    Super de super Josefine,

    En ja we weten je bent een echte v d H hahaaa
    Ga zo door en geniet er van is zo weer om.

    Fnuff & Lieve groet Oom Wim en Tante Corry.

  • 16 Juni 2015 - 19:29

    Frans Van Baars:

    Goed gevoel hè de laatste 100 km. Geniet nog maar even van de rust. In Melide is het gedaan op de camino Frances. Was voor ons een te grote tegenstelling de rust van de Primitivo t.o. de drukte en het gedoe op de C. Frances. Maar ja dan is het nog maar een paar dagen. Je bent aan de laatste loodjes bezig. Hartelijke gr.

  • 16 Juni 2015 - 19:30

    Marloes:

    Fijn dat de slaap terug is, ook weer wat energie meer. Je doet het goed, ben trots op je. Xxx

  • 16 Juni 2015 - 23:41

    Ineke:

    Wauw Josefine ben je al in t Hilton onder de herbergen!! Mooi hè?! Je hebt n flink eind gelopen zeg! Ik zag inderdaad dat t erg warm is! Beter dan zo'n kil en nat weer war! Ultreia y Buen Camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 239589

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: