Cornellana het klooster - Reisverslag uit Cornellana, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Cornellana het klooster - Reisverslag uit Cornellana, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Cornellana het klooster

Blijf op de hoogte en volg Josefine

07 Juni 2015 | Spanje, Cornellana

Hoi allemaal

Ik heb vanacht iets beter geslapen als de nacht ervoor. Niet spectaculair beter....maar goed zal het er mee moeten doen.
Vanmorgen na het ontbijt aangelopen om 7:45 uur het regende een beetje.
Maar al gauw de jas uit gedaan. Veel te warm. Het is ongeveer 16-17 graden.
Het is hier echt heel mooi. Vanmorgen eerst weer naar beneden gelopen. Na 5 km was er een bar, en daar moet je hier niet aan voorbij lopen.
Was lekker er liepen ook katten rond, doet me aan thuis denken.

Heel verslag getypt.....kwijt.

Na de koffie later verder gelopen met een Fransman.
Het is hier heel mooi. Mooie bergen veel natuur en je komt overdag bijna geen pelgrims tegen.
Naar Grado toe in Grado ist markt. Over de markt loopt de camino. Mooi! Naar de kerk en koffie op. Boodschap gedaan. Op zondagmiddag is alles dicht.
Na Grado een pittige klim.
Wel mooi!! Om 15:30 uur in Cornellana. Gewassen gedoucht.
Mooi hier het klooster en heel netjes!
Morgen naar Bodenaya 20 km.
Het weer is iets beter. Nu het slapen nog.

Groetjes Josefine xxx

• 07 Juni 2015 - 21:50

Wim En Corry,:

Hoi Josefine,

Fijn gaat de goede kant op vannacht slaap je lekker !!!!
    Vandaag mooi weer hier !
    Geniet ervan fijn dat het mooi is daar dat heb je weer gehad.
    Succes verder en pas goed op je zelf.

Lieve groet Oom Wim en Tante Corry.

• 07 Juni 2015 - 21:59

Lenie:

Ik volg je verhalen , leuk Josephine . Lijkt mij zo bijzonder om zo.n pelgrimstocht te doen .
    Beetje jaloers ben ik ook wel.
    het is een bijzondere tocht , ik lees ook dat het niet altijd meevalt . Ups en downs zoals ook in je leven zijn.
    Geniet van de tocht !

• 08 Juni 2015 - 09:13

Frans:

Hoi Josefine. Het gaat goed zo te zien. Je hoeft je nooit ongerust te maken dat je niet voldoende slaapt. Als je een nacht te weinig rust hebt gehad, zorgt je lichaam dat je dat inhaalt. Ik zie de weg die je loopt zo voor me. Prachtige natuur. Wat een tegenstelling. Jij hebt het te warm en wij vernikkelden van de kou in mei 2013. Geniet van de tocht, de medepelgrims en alle goeds en moois wat je tegenkomt. Buen Camino. Frans