Vilviciosa - Vega de Sariego - Reisverslag uit Villaviciosa, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Vilviciosa - Vega de Sariego - Reisverslag uit Villaviciosa, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Vilviciosa - Vega de Sariego

Blijf op de hoogte en volg Josefine

04 Juni 2015 | Spanje, Villaviciosa

Hoi allemaal

Gister woensdag heb ik nog in Bilbao rond gekeken.
Ik was de stad zo beu! Wat gegeten en koffie en langs het gugenheim gelopen.
Mooi gebouw van buiten.
Om 13:30 uur moest ik de bus hebben. In Ribadesella overgestapt en om 19:15 uur was ik in Villavisiosa. Daar had ik al slaap plek.
Ben eerst gaan eten daarna gauw douchen en nar bed.
Het slapen gaat alleen weer niet!! Op eerdere camino 's ook al niet.

Vanmorgen ontbijt op broodje kaas van dag ervoor. Wel lekker.
Toen inpakken en op pad. Duurde even voordat ik weg was.
De eerste dag weer op pad.
Het was ook wennen. Op mn gemak gelopen en gezeten.
Ik liep eerst over bekend terrein. Tot de splitsing van de norte en de primitivo.
Daarna mooi door kleine gehuchten. Geen bar gezien tot Valdedios.
Daar koffie op in de bar. En toen naar het klooster van Valdedios.
Daar kon ik een rondleiding krijgen samen met 4 Duitsers. Was mooi om in het oude kapelletje te mogen.
Daarna weer op pad. Nog 8 km naar Vega de Sariego. Onderweg liep een Spanjaard me achterop. Das makkelijk voor even. Hij kan alles vragen en spreekt Engels.
Even leuk maar morgen lekker alleen lopen. Hij stopt morgen in Oviedo.

We zijn in hier in de herberg met 3en een Engelse is er ook.
De route vandaag was zo mooi!! Echte bergen! ! En veel groen en vogels en vlinders.
Ik heb echt genoten!
Nu net gegeten de rest is dronken

  • 04 Juni 2015 - 22:16

    Corry En Wim:

    Hoi Josefine,

    fijn dat je genoten heb succes verder en blijf geniet de rest went wel weer hahaaa
    we hebben morgen 5 juli gouden bruiloft van Wim zijn Zus Door en haar mijn.

    Lieve groet van Oom Wim en Tante Corry.

  • 04 Juni 2015 - 23:04

    Ineke:

    Dus oordoppen in? Allemaal dronken dus snurkers...?? Ik hoop toch echt dat je vannacht je rust zult krijgen... Dus wel een mooie start van de camino gehad?! Je hebt je pad gevonden!! Morgen naar Oviedo? Of is dat te ver? Geniet maar weer van alles en laat ons het maar weer weten en vanuit hier zogenaamd meelopen! Ik heb het boek hier naast me liggen! Mooi,mooi,mooi!! Buen camino!

  • 05 Juni 2015 - 17:06

    Angelique Van Den Hoven:

    Hoi Josefine!

    Ik ga met veel plezier je verhalen weer lezen! Succes!!

    Groetjes Angelique

  • 05 Juni 2015 - 18:04

    Rinse:

    Hallo Fine de Fleur,
    Leuk dat je ook weer op pad bent. Buen Camino.
    Ben nu in Toledo. Gisteren 2x behoorlijk verlopen (37 i.p.v.24 km). Verdwaald tussen de olijfgaarden. Toen ik ca 17.30 uur (dus na 10 1/2 uur) in Toledo was, was ik wel gesloopt (35+ graden). Neem hier wel een paar culturele rustdagen. Met Truus/ Catharina gaat het ook goed; warm, maar ze geniet enorm van de sfeer en de medepelgrims.
    Josefine, ik denk dat jij dit jaar eerder in Santiago bent dan wij.We zien elkaar later dus wel weer.
    Liefs en goede reis.
    Rinse

  • 05 Juni 2015 - 19:48

    Anja D Vos:

    Hoi Fientje ......een mooi begin gemaakt hoor ......en ik hoop dat je vannacht wel slaapt ,,,,supertrots op je hoor ....We denken aan je ..Dit gaat zeker lukken hoor .....Je bent een bikkel xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 239583

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: