Mansilla de las Mulas - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Mansilla de las Mulas - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Mansilla de las Mulas

Door: josefine

Blijf op de hoogte en volg Josefine

31 Mei 2013 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Hallo allemaal

Weer 2 dagen veder, in Terrradillos was het nog best leuk. Heb met een nederlandse gegeten.
De volgende morgen ontbijt op, nou ja ontbijt. Hier geven ze je thee met cake. Dus pak ik dan maar weer mijn brood uit mijn tas.
Op weg naar Bercianos liep ik weer tegen Carla aan, die is wel leuk.
In San Nicolas (stadje) koffie op, dat is wel heel lekker smorgens.
En eigenlijk is dat het enigste wat ik bekijk in mijn gids, waar is de eerste koffie.
Samen met Carla verder gelopen. De meseta hoort er bij maar het is vooral rechtdoor lopen. En er staat de laatste dagen veel wind!!!
We waren allebei een beetje bang dat we in Bercianos een probleem hadden met een bed.
Het is best druk hier met pelgrims. En ze reserveren veel herbergen. Dat vind ik niet de camino.
In Bercianos hadden we een bed in de alberge Bercianos.
Een leuke herberg, met savonds eten en ontbijt en dat donativo.
Savonds hadden we paella. Wel met 50 man in een hok van 10 bij 4 meter, dus zaten we bovenop mekaar!!! Ik heb het een krap uur volgehouden en toen ben ik opgestaan. Ik kreeg het er benauwd van!
En gevraagd aan 3 buren of ik eruit mocht, ik zat nog middenin de tafel.
Vanmorgen met het ontbijt geen probleem, de hospitalier had gezegt niet voor 6 uur eruit gaan maar de eerste gingen om 5:30 uit bed en weg.
Waarom doen ze dat????
Maar goed Carla en ik hebben op ons gemak gegeten en zijn om 7:30 uur aangelopen.
Het was fijn lopen, veel meer rust om te lopen want we hadden zoiets als we geen plek hebben in Mansilla dan lopen we verder of we pakken de bus.
Om 14:00 uur waren we in Mansilla en we hadden een bed.
Na de douche zijn we gaan eten, en lekker!!!!!
Salade en daarna echte kip met jus en frietjes. Nu dadelijk nog wat zoeken voor vanavond en dan zit er deze dag weer op.
Morgen lopen we naar Leon en ik hoop er twee dagen te blijven.
Maar hier naast me probeert een duitse te reserveren voor morgen en veel zit al vol.
Ik wil namelijk ook een hotel of een kamer voor mezelf!!!
Ik ben heel blij met al jullie reacties! Ik probeer in Leon weer een verslag te maken.

Lieve groet Josefine

  • 31 Mei 2013 - 18:31

    Frans:

    Knap hoor Josefine, de manier waarop jij je camino loopt.Helemaal zoals jij het wilt. Een of 2 dagen pauze is voor jou echt genieten.En zo hoort het eigenlijk ook'.
    Ik heb een vraag. Wat doe jij aan de verzorging van jou voeten zodat ze je niet in de steek laten.
    grt. Frans

  • 31 Mei 2013 - 18:37

    Corry.:

    Hoi Josefine

    Je gaat goed zo mooi.
    weer wat andere buurt is ook fijn.
    Ga zo door en geniet van je 2 dagen in Leon.
    Lieve groet Wim en Corry,.

  • 31 Mei 2013 - 20:42

    Anja:

    He bikkeltje .

    Alweer een stukje verder .
    Zo schiet het wel op he .....en wie weet loop je zo weer met je maatje .het wordt tijd dat je echt goed weer krijgt .
    Twee vrije dagen is ook niet verkeerd ......kun je het even op je gemak doen .
    Ik hoop dat je het verder naar je zin hebt ....en je je doel bereikt .Ik duim voor je .....en stuur je massa,s postieve energie .

    Dikke knuff Anja

  • 01 Juni 2013 - 12:01

    W V Mierlo:

    Hoi Fien,

    Alweer een mooi verslag.
    Geniet van je rust dagen.
    En maandag veel succes en goed nieuws.
    Groetjes Willy

  • 01 Juni 2013 - 12:37

    Tonny Smits:

    Hallo Josefine

    Zoals ik lees gaat het goed met je.Het weer is ook hier niets bijzonders vandaag zelfs koud.
    Wanneer denk je weer in de Kets te zijn. Wij zullen in Postel een kaarsje opsteken voor je.
    Het ga je goed in de nog resterende dagen.
    Groetjes Rien en Tonny

  • 01 Juni 2013 - 15:02

    Henk:

    Hay Fien,

    Het schiet alweer lekker op. Je gaat als de brandweer. Geniet in Leon.
    Pas goed op jezelf.

    Groetjes,
    Henk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 239598

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: