Vertrek!!!! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu Vertrek!!!! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Josefine Hoven - WaarBenJij.nu

Vertrek!!!!

Door: josefinevandenhoven

Blijf op de hoogte en volg Josefine

27 Februari 2011 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo Allemaal,

Eindelijk was het zover, vandaag vertrokken! Gisteren avond is Marloes gekomen en samen gezellig mijn laatste avond doorgebracht. Vanochtend bij fam van Mierlo gezamenlijk ontbeten van waar wij naar de St Jan vertrokken zijn. De kerk zat bomvol, fantastische opkomst, echt geweldig, ook veel die ik niet verwacht had.

Theo Schepens heeft de overweging gedaan en van de pastoor heb ik de zegen gekregen. Na de mis kregen we koffie in de pastorie, goed geregeld en erg gezellig, veel handjes geschut.

Om 12:45 uur vertrokken, Rien Smits is het eerste stuk meegewandeld. Bijna 20 km gelopen naar mijn eerste overnachting in Oisterwijk het vogelvriendenhuis. Het regende pijpenstelen!!!!

Bedankt voor de stapel kaarten en alle steun.

Groetjes,
Josefine
:SMS update:: 28 februari 2011 :
Hoi ik ben in vessem. Heb eerst warm gegeten, nu ben ik bij broeder fons. De dagelijkse dingen zijn afgewerkt, douch, was, dagboek. Nu lig ik op bed uit te rusten. Straks nog naar beneden voor thee en dan vroeg naar bed. De eerste dagen zijn zwaar maar het vertrouwen begint te groeien. Ohja ik heb vandaag bij de heilige eik een kaars aangestoken. En ik kreeg van 3 wandelaars spontaan koffie en een appel. Dat geeft moed. Groetjes fien


:SMS update:: 1 maart 2011 :
Hoi ik ben in postel in de abdij. Ik werd heel vriendelijk ontvangen. Om 18 uur naar de kerk geweest en daarna de maaltijd. Vanavond vroeg naar bed om 6:45 uur is het lauden in de kerk, daarna ontbijt en verder. Er is ook een klas meisjes met 2 zusters, 1 is pas rond de 20 jaar, knap hoor. Groetjes fien


  • 27 Februari 2011 - 19:01

    Anja De Vos:

    Hoi kanjer .

    In gedachten was ik bij je ....was erg blij je nog gesproken te hebben .
    Was graag bij je afscheid geweest ....maar zal er hopelijk zijn als je terug bent .
    De mooi opkomst terecht verdiend hoor .
    Jammer van het weer vandaag .....maar je gaat de zon tegemoed .
    Voor straks ,,,,slaap ze ,,morgen een nieuwe dag .

    dikke knuf Anja.

    p.s het klokje ??????

  • 27 Februari 2011 - 20:42

    Tante Corry:

    Hoi Josefien,

    Het was Goed en leuk fijn al die belangstelling voor je.
    Je weet NL is veranderlijk met het weer maar je denkt maar dat was ook de zegening van boven.
    Word wel een heel ervaring extra Pas op je zelf en geniet.

    groeten van Oom Wim en Tante Corry.

  • 28 Februari 2011 - 09:05

    Tonny Smits:

    Hoi Josefine
    Er staan mooie foto's op je site.
    Ik hoop dat het weer vandaag beter zal zijn.
    Ik heb gisteren 2 Foto's naar je e mail verzonden.
    Groetjes Tonny

  • 28 Februari 2011 - 16:45

    Nico:

    Hoi Fien,
    Mooie dienst
    Lekkere koffie
    Gezelligsamen zijn [ te kort ]
    Gezond terug
    Veel succes
    groeten Nico

  • 28 Februari 2011 - 18:15

    Anja De Vos:

    Hoi josefien .

    Al een eindje op weg ....zeker goed dat je meer vertrouwen krijgt .
    Het opsteken van de kaars is een goed gebaar ,,,,,,vertrouw op je gedachtens .
    Het weer wordt hoop ik iets beter
    En je weet het he ....wie a zegt ,,,,moet ook b zeggen .
    Dus lekker op tijd in je mandje alvast welterusten .
    Loop ze morgen ,

    Dikke knuf Anja

  • 28 Februari 2011 - 19:09

    Angelique Vd Hoven:

    Hoi Josefien!

    Slechte start met het weer! Hoop voor je dat het beter wordt!
    Succes!

    Groetjes Peter, Angelique, Tim en Jurre van den Hoven

  • 28 Februari 2011 - 20:01

    Herman Gross:

    Hallo Josefine
    Ik was een van die drie "jonge" wandelaars van vandaag.
    Wij wensen je alle drie "Een behouden vaart". Je bent een kei.

  • 28 Februari 2011 - 20:58

    Arjan Berkhout:

    hey Josefine,

    Jammer dat ik je niet meer gesproken heb voor je vertrek.
    Maar op deze wijze wil ik je heeeeeel veel succes wensen.
    Ik blijf je via de site volgen.
    ZET HEM OP!!!!

    groetjes,
    Arjan

  • 01 Maart 2011 - 07:23

    Robin En Marlies:

    Goeiemorgen Pelgrimfientje!

    Super dat het - ondanks de regen op de eerste dag - zo goed en voorspoedig gaat. We blijven je volgen hoor! Succes met etappe 3. Enne: het wordt beter weer. Het zonnetje gaat vandaag zelfs schijnen. Dat geeft de burger moed.

    Salut!

    Robin & Marlies

  • 01 Maart 2011 - 10:54

    Tonny Smits:

    Goed gedaan Joske
    Ik denk niet dat de frietkraam in Postel open is morgen.
    Groetjes Tonny en Rien

  • 01 Maart 2011 - 11:45

    Riet Smits :

    Hallo Josefien. Wens je ook via deze weg een heel goede tocht, blijf je verslagen volgen. Veel succes en hartelijke groet. Riet Smits

  • 01 Maart 2011 - 15:14

    Cor V.d. Hoven:

    Hoi Josefien,wat een verrassing hé Fien, in Postel.
    Kerk bezocht, kaarsje aangestoken,,,,
    Wij houden er een goed gevoel van over en we weten zeker jij ook.
    Goede Reis verder het weer werkt nu wel mee.
    Groetjes Cor & Ria.

  • 01 Maart 2011 - 15:39

    Angela:

    Hoi fien,

    Dank je voor het kaartje en fjn dat je een keer een kaarsje wilt steken.
    Zorg goed voor je zelf, geniet ook van alle het mooie wat er op je pad komt.

    Groetjes Ad en Angela

  • 01 Maart 2011 - 16:05

    Willy En Wim.:

    Hoi Fien,

    Leuk dat je ome cor nog hebt gesproken.
    En ben je nu alweer in Postel.
    We wensen je veel leuke ontmoetingen die wij dan
    ook met jou kunnen beleven.
    Veel liefs w. en w.

  • 01 Maart 2011 - 17:55

    Francien Van Rooij M:

    Hallo josefien.
    Knap waar jij aan bent begonnen, ben een beetje jaloers als ik jong was en goede knoken had zou ik het ook wel willen.
    Ik ben de zus van tonny smits, uit giersbergen, Wij gaan in mei ook naar santiago maar dan met een bus.
    Goede reis en behouden vaart let goed op je zelf.
    Francien.

  • 01 Maart 2011 - 19:38

    Anja De Vos:

    Hoi Fientje

    Prachtig dat je zo goed overal wordt ontvangen .....terecht verdiend.
    Het weer was ook iets beter ,,,,,en je weet het he .....bij iedere grote heuvel of bult .....wat uit j e rugzakje hoor .
    Kijk niet achter je .....neem het in gedachten mee.....ene vooruit .

    Trusten voor zo dikke knuf Anja.

  • 01 Maart 2011 - 19:56

    Diny Van Heist-momme:

    dag Josefine,
    via Tonny jou adres gekregen,en ik zal je reis zeker volgen via de pc.veel sukses!
    diny

  • 01 Maart 2011 - 20:13

    Tante Corry:

    Fijn Josefien dat het goed gaat vertrouwen is het halve werk .
    sucses verder tot de volgende keer.veel liefs van ons en hier brand het kaarsje ook.

    Groet Oom Wim en Tante Corry.


  • 02 Maart 2011 - 04:08

    Nelly Klijn:

    Hoi Josefine.Wat was het een mooie dienst afgelopen zondag Hé.
    Als al die mensen jou Kracht hebben meegegeven moet je haast wel vliegen naar je eindpunt.
    Ook ik reis in gedachten met je mee en stuur je heel veel Liefde, Licht en Kracht op je pelgrimspad.

    Een lieve groet en houdoe war!!!!

  • 02 Maart 2011 - 18:15

    Mieke:

    Hoi Josefien,
    ik hoop dat de zon je vandaag de nodige energie heeft gegeven voor morgen.
    Sucses op je weg.
    Groetjes Mieke

  • 02 Maart 2011 - 18:56

    Remko Van De Wiel:

    hoi josefien,

    we wensen je heel veel succes en geniet vooral van alle mooie momenten. we zullen je via de site volgen.

    groetjes Remko, Nathalie en Naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josefine

Actief sinds 30 Sept. 2010
Verslag gelezen: 2800
Totaal aantal bezoekers 239575

Voorgaande reizen:

02 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Pelgrim Josefine op de camino primitivo.

02 April 2013 - 30 Juni 2013

Pelgrim aan de wandel, naar Santiago

27 Februari 2011 - 29 Juni 2011

Weer aan de wandel naar Santiago

Landen bezocht: